Atmosferę wellness buduje się przez wszystkie zmysły

Autor: Anita Bajdalska
Wellness już od pewnego czasu jest bardzo modnym pojęciem. Dobre samopoczucie polegające na pełnej harmonii ciała i ducha jest potrzebą naszych czasów. Goście hoteli również poszukują miejsc, które będą w pełni reprezentowały ten trend i gwarantowały doskonały klimat. Istotą jest zbudowanie atmosfery, która pozwoli odetchnąć od dnia codziennego i doświadczyć pełnego relaksu. Wellness jest swoistą filozofią życia w zgodzie z naturą i samym sobą. W wielkim skrócie można powiedzieć, że jest to nurt, który swoją uwagę skupia na osiągnięciu dobrego samopoczucia, zdrowia i harmonii w życiu człowieka. Poszukując równowagi w życiu zawodowym, duchowym, emocjonalnym i psychicznym ludzie coraz częściej zdają sobie sprawę, że mogą zrobić wiele dla samych siebie, jeśli będą tego chcieli. Stres, pośpiech, wyczerpanie Można to osiągnąć wpływając na bardzo różne obszary życia, poczynając od diet, medytacji, zajęć fitness, zabiegów pielęgnacyjnych itd. Wszystko, co daje energię i równowagę wewnętrzną oraz sprawia, że człowiek czuje się zdrowo, młodo i komfortowo, zakwalifikować można do tej filozofii. Filozofia wellness doskonale komponuje się z obiektami hotelowymi, które mogą stworzyć bardzo ciekawą ofertę zachęcającą do przyjazdu. Wszechobecny stres, pośpiech i brak czasu goście często starają się skompensować choćby w jeden weekend, korzystając z ofert hoteli wellness, które mają gwarantować pobyt w przyjaznej atmosferze, dobrze przygotowaną ofertę zabiegów oraz całkowity relaks. Zajęcia na świeżym powietrzu, sala fitness, odpowiednio przygotowane menu – to wszystko powinno się znaleźć w hotelu wellness. Nie wolno jednak zapomnieć o kwestii podstawowej, jaką jest sama atmosfera hotelu, o którą trzeba stale dbać i ją pielęgnować. Co się na nią składa? Klimat hotelu wellness to wiele elementów, zarówno materialnych jak i niematerialnych, od aranżacji wnętrz w częściach wspólnych po relacje między pracownikami. Zmysł wzroku, słuchu… Zacznijmy od dozn [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *