Qubus wprowadza „uśmiechniętą” markę Alto

Na początku 2015 roku polska sieć Qubus Hotels planuje uruchomienie w Żorach (woj. śląskie) pierwszego hotelu nowej marki Alto z 54 pokojami. Alto ma być marką ze średniego segmentu rozwijaną w średnich i mniejszych miastach, opartą na samoobsługowych technologiach, nowoczesnym designie i „idei uśmiechu”.



– Doświadczenie gościa to element, na który zwrócimy szczególną uwagę. Będziemy otwarci na informację zwrotną, którą uwzględnimy w naszych procesach decyzyjnych. Dlatego pracujemy nad zupełnie inną strategią komunikacji z gościem. Stawiamy w niej na lekkość, prostotę i funkcjonalność komunikatów, które połączymy z ideą uśmiechu – mówi Artur Hajduk, prezes sieci Qubus Hotel. Nowa marka ma oferować „atrakcyjną politykę cenowa połączoną z luksusowym designem i innowacyjną technologią. Dzięki przyjaznym systemom samoobsługowym utrzymana zostanie relacja pomiędzy atrakcyjną ceną a wysokim standardem. Gość zapłaci zatem tylko za to, z czego skorzysta. W nowym obiekcie znajdzie się także oryginalna restauracja i specjalna strefa relaksu z nowinkami technologicznymi” – informuje Qubus Hotels. Dlaczego Żory? „Pomysłodawcy Alto postawili na wykorzystanie potencjału biznesowego mniejszych polskich miast. Żory zlokalizowane są w biznesowej aglomeracji śląskiej, a rynek usług hotelarskich nie jest tam jeszcze tak bardzo przesycony, jak w dużych miastach. Dzięki temu Alto stanie się trafną i atrakcyjniejszą cenowo alternatywą dla obiektów i sieci hotelarskich zlokalizowanych w centrach dużych

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *