Żeby goście się nie nudzili

Autor: Wiktor Kołakowski
Lato w Polsce jest kapryśne, tacy też stają hotelowi goście podczas deszczowej pogody. Żeby nie wyjeżdżali z poczuciem zmarnowanych wakacji (a część tych negatywnych emocji przeniesiona zostaje na hotel), warto pomyśleć o atrakcjach, które odciągnęłyby ich od ciągłego narzekania np. o programie artystycznym, kręglach, czy sali bilardowej. Tym bardziej, że przydają się one przez cały rok, szczególnie w obiektach nastawionych na obsługę grup zorganizowanych.


Za oknami deszcz, urlop mija w hotelowym barze, a prognozy zapowiadają kolejne dni bez słońca. Świadomi upływającego czasu hotelowi goście są coraz bardziej nerwowi, wyładowując swoją frustrację na personelu. Dla dobra wszystkich: gości, personelu i właścicieli dobrze jest przygotować ofertę, która urozmaici pobyt w hotelu, odrywając od ponurych myśli i złości na cały świat.


Rozrywki interaktywne - WiFi staje się niezbędne

W dobie rozwoju technologii i powszechnego dostępu do niej, gość przyjeżdżający do hotelu oczekuje, że będzie mógł skorzystać ze wszystkich rozrywek online, do których ma dostęp na co dzień. Coraz więcej turystów podróżuje ze swoimi laptopami, które stanowią dla nich podręczne centrum rozrywki. I chcą mieć do niego dostęp w każdym miejscu i o każdym czasie. Dlatego współczesnym wymogiem dla hoteli, które nie chcą być postrzegane jako przeżytki PRL-u, staje się zapewnienie bezprzewodowego dostępu do internetu. Szczególnie docenią to rodzice przyjeżdżający na wypoczynek z dziećmi, które w obecnych czasach nie wyobrażają sobie spędzania wolnego czasu bez komputera.


Rozrywki aktywne - kręgle...

Coraz więcej hoteli chcąc uatrakcyjnić swoją ofertę poby [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *