Nowy koncept gastronomiczny w hotelach Novotel

Marka hotelowa Novotel, po modernizacji pokoi oraz powierzchni ogólnodostępnych, postanowiła skupić się na odświeżeniu oferty gastronomicznej. NOVO2 to innowacyjne połączenie baru oraz restauracji, które od czerwca br. będzie działało w czterech hotelach w Polsce. NOVO2 (NOVO Square) W swoim założeniu projekt NOVO2 to specjalnie zaaranżowana nowoczesna i wygodna przestrzeń, która stanowi swoistą lożę gromadzącą w sobie życie hotelowe, stając się atrakcyjnym uzupełnieniem lobby. Odwołując się do międzynarodowego charakteru marki, koncept nawiązuje do światowych kosmopolitycznych trendów. NOVO2 opiera się na 3 wartościach: VITALITY(Zdrowie), nawiązuje do istniejących już prozdrowotnych i zgodnych ze środowiskiem rozwiązań w hotelach Novotel (takich jak m.in. projekt Planet 21, stworzenie stref 100% wolnych od dymu tytoniowego czy oferta In Balance by Novotel) poprzez dobór materiałów i produktów ekologicznych czy zdrowe i zbilansowane menu. Dzięki założeniu CONNECT- AINMENT (Rozrywka) każdy gość przebywający w NOVO2 będzie się czuł dobrze i swobodnie, co zapewnia międzynarodowy wystrój i kuchnia, która wedle IMAGINATION (Inspiracje) da możliwość poznawania wyjątkowych smaków z całego świata prezentując tym samym najciekawsze kulinarne trendy na talerzu. Goście hoteli Novotel Warszawa Airport, Novotel Kraków Centrum, Novotel Gdańsk Marina i Novotel Wrocław już od czerwca br. będą mogli przekonać się o wyjątkowym charakterze NOVO2. DESIGN Wnętrza NOVO2 zaskoczą gości swoim wyglądem. Nowe miejsce powstało w wyniku transformacji baru i restauracji w jedną wspólną przestrzeń, dającą więcej swobody odwiedzającym ją klientom. Nieformalny charakter podkreślają z jednej strony wysokie stołki barowe, z drugiej zaś wygodne kanapy, przy których można odprężyć się i wypić kawę. Każda z przestrzeni będzie nieco inna, koncept ma wyróżniać dowolność, nawiązująca do wartości – IMAGINATION. Inspiracją ma być różnorodność, dlatego w niektórych hotelach będzie można zobaczyć murale i grafiki z wykorzystaniem logo NOVO SQUARE, natomiast w innych duże postery czy podświetlane kubiki. MENU Kluczowe filary konceptu (VITALITY, CONNECT-AINMENT i IMAGINATION) będą miały swoje odzwierciedlenie w znanych na całym świecie potrawach. W menu znajdą się m.in. stek z wołowiny argentyńskiej, zupa Tom Kha Kai czy Burger NOVO2 z grillowanej wołowiny podawany z frytkami. Karta oferować będzie międzynarodowe potrawy przygotowane w oparciu o zbilansowaną dietę (dobór naturalnych produktów i rekomendowanych dostawców), dania bezglutenowe oraz wegetariańskie (część z propozycji dostępna będzie również w usłudze room-service). Walory smakowe zamówionego posiłku można podkreślić kieliszkiem wina organicznego z dedykowanej selekcji stworzonej specjalnie dla marki Novotel. Novotel to sieć hoteli średniej kategorii (segment “mid-scale”) funkcjonujących pod tą marką w Grupie Accor, która jest strategicznym inwestorem Orbis S.A., największej sieci hoteli w Polsce.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *