W Warszawie otwiera się największy Hampton by Hilton poza granicami USA

Sieć Hampton by Hilton, jedna z globalnych marek Hilton Worldwide poinformowała o otwarciu najnowszego obiektu w Polsce - Hampton by Hilton Warsaw City Centre, oferującego miejsca w 300 pokojach. Hampton by Hilton Warsaw City Centre to największy obiekt w sieci Hampton znajdujący się poza terytorium Stanów Zjednoczonych i jeden z najbardziej spektakularnych hoteli, które będą działały w sercu Warszawy. Phil Cordell, dyrektor ds. wyspecjalizowanej obsługi i manager marki Hampton, skomentował otwarcie hotelu w następujący sposób — Jesteśmy dumni z otwarcia tak wyjątkowego obiektu, który dołączy do rodziny hoteli Hampton w Polsce i hotelu Hampton by Hilton Warsaw Airport w stolicy. Odwiedzający Warszawę doświadczą gościnności i najwyższej jakości serwisu Hampton, komfortowego noclegu, gorącego śniadania wliczonego w cenę oraz zawsze uśmiechniętej i pomocnej obsługi, które wpisane są w slogan „Hamptonality”. Hampton by Hilton Warsaw City Centre to modelowy przykład oferty sieci Hampton, który idealnie spełni oczekiwania gości podróżujących służbowo i w celach turystycznych. — Polska pozostaje strategicznym i rozwojowym rynkiem dla Hilton Worldwide — mówi Simon Vincent, prezes Hilton Worldwide na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. — W roku 2013 odwiedziły ją ponad 23 miliony turystów, a w porównaniu z poprzednim rokiem o blisko milion wzrosła liczba gości rezerwujących hotele, głównie w Warszawie. Hampton by Hilton Warsaw City Centre ma idealną lokalizację i wszelkie warunki, by zapewnić gościom najwyższej jakości serwis, z którego sieć Hampton znana jest na całym świecie. Goście hotelu Hampton by Hilton Warsaw City Centre mają do dyspozycji przestronne lobby, parking, dobrze wyposażone centrum fitness oraz całodobową strefę z przekąskami. Wyposażenie każdego z 300 pokoi na 17 kondygnacjach obejmuje między innymi łóżko Clean and Fresh Hampton Bed®, 32-calowy telewizor HD, biurko oraz ergonomiczne krzesło. Goście podróżujący służbowo będą mogli ponadto korzystać z wydzielonej strefy biznesowej, wyposażonej w komputery i drukarki. W całym hotelu dostępny jest ponadto szerokopasmowy Internet Wi-Fi. — Z niecierpliwością czekamy, by przyjąć pierwszych gości i stworzyć dla nich niepowtarzalną atmosferę, która zawiera się w słowie Hamptonality — mówi Jacek Jasiński, dyrektor generalny hotelu Hampton by Hilton Warsaw City Centre. — Warszawa cieszy się coraz większym uznaniem na arenie międzynarodowej i stanowi atrakcyjny cel podróży, zarówno rekreacyjnych, jak i biznesowych. Dołożymy wszelkich starań, by spełnić oczekiwania naszych gości i podzielić się z nimi naszym zamiłowaniem do tego ciekawego miasta. Atutem dla odwiedzających hotel gości będzie sąsiedztwo popularnych atrakcji kulturalnych stolicy, takich jak Pałac Kultury i Nauki, Muzeum Narodowe, archikatedra św. Jana oraz historyczna Starówka z Zamkiem Królewskim. Śródmiejska lokalizacja w pobliżu galerii handlowej Złote Tarasy umożliwia łatwy dostęp do szerokiego wachlarza sklepów i lokali gastronomicznych. Obiekt jest ponadto usytuowany w bezpośrednim sąsiedztwie Dworca Centralnego, metra i głównych linii komunikacyjnych miasta. Odległość między hotelem a Lotniskiem im. Chopina — głównym portem lotniczym Warszawy — jest mniejsza niż 10 km. Hotel Hampton by Hilton Warsaw City Centre uczestniczy w nagradzanym programie lojalnościowym Hilton HHonors.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *