Agnieszka Dąbrowska, która wcześniej zarządzała hotelem Medical Spa & Wellness Słoneczny Zdrój w Busku-Zdroju objęła stanowisko dyrektora hotelu Czarny Potok Resort & Spa w Krynicy Zdroju. W Słonecznym Zdroju zastąpił ją, w ramach awansu wewnętrznego, Bartłomiej Augustyniak.
Agnieszka Dąbrowska z branżą hotelarską związana jest od 2001 roku. Zaczynała w Centrum Hotelowo-Konferencyjnym Witek w Krakowie jako specjalistka ds. marketingu, następnie została kierownikiem działu sprzedaży i marketingu, a w 2004 roku dyrektorem całego obiektu. W 2008 roku objęła stanowisko dyrektora generalnego krakowskiego hotelu andel’s. W 2011 roku rozpoczęła współpracę z Polskimi Składami Budowlanymi przy uruchamianiu Medical Spa & Wellness Słoneczny Zdrój w Busku-Zdroju, którym zarządzała przez 2,5 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej dodatkowo była wykładowcą hotelarstwa, a od 2004 roku jest członkiem zespołu doradczego Urzędu Marszałkowskiego w Krakowie do spraw kategoryzacji obiektów noclegowych w województwie małopolskim. Współpracuje z biurami projektowymi w Krakowie i Śląsku na zasadzie doradztwa w projektowaniu rozwiązań i logistyce wewnętrznej hotelu.
4-gwiazdkowy Czarny Potok Resort & Spa należący do JW. Construction dysponuje 237 pokojami, 10 salami konferencyjnymi, czterem restauracjami, dwoma klubami i rozbudowanym zapleczem wellness & SPA.
Komentarze
- Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
- Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.
ten Hotel zbankrutuje przez nią
Z porządnego hotelu (Czarny potok) zrobiła pensjonat dla hołoty !!!
Dlaczego tak piszesz? Czyżby Czarny Potok sprzedawał się przez Grupona?
Czarny Potok przez ostatni czas spadł na „pysk”.
Masakra. Wprowadzone zmiany to żenada, kiedyś to była klasa a dziś to pospolity hotel jakich pełno. Na śniadaniu już nawet nie ma ekspresu do kawy tylko jakieś termos. Byliśmy w nim cztery razy i już więcej nie przyjedziemy. A ta Pani dyrektor na korytarzu nie potrafi nawet dzień dobry powiedzieć „swoim” gościom hotelowym. Mam nadzieje, ze ta Pani wyleci jak najszybciej i hotel powróci do swojego standardu.
Pewnie, że wyleci w tym hotelu wszystko zależy od humoru właściciela, a ten bywa bardzo, bardzo zmienny.
O widzimy, że konkurencja działa … my z mężem prowadzimy Hotel nad morzem i uważamy że Czarny potok to rewelacyjny Hotel. Byliśmy z mężem tydzień temu. Super oferta, pokoje z balkonem z widokiem na potok, romantyczna sceneria. Kolacja romantyczna rewelacja, a prezent od Hotelu z okazji naszej rocznicy to miłe zaskoczenie. Wracamy już niedługo na święta. Gratulujemy Wam i proszę się nie dać zawistnym ludziom.
No, nie ładnie tak ludzi niszczyć, Pani Agnieszka bardzo dobrze zarządza hotelem , duzo lepiej niż robili to jej poprzednicy.
Byliśmy kilka tygodni temu w hotelu i wróciliśmy bardzo zadowoleni , wszystko na najwyższym poziomie , nie ma sie do czego przyczepić.
No może do pogody 🙂
Byłam w tym hotelu z całą rodziną i widziałam jak ta Pani ubrana w rozciągnięte dresy krzyczy na jakąś biedną dziewczynę przy recepcji i przy gościach, mało profesjonalne, sama pracuje w branży i zdaje sobie sprawę że czasem trzeba upomnieć pracownika, ale zachowanie żenujące i mało profesjonalne, wygląd tej Pani i sytuacja niedopuszczalna, pobyt ogólnie uważam za udany.
A skąd miała Pani pewność, że to Pani Agniesza ???
Droga Marto byłam światkiem tego zdarzenia ( wyjazd prywatny ) i mogę ci powiedzieć, że to nie była ona ponieważ widziałam ją po drugiej stronie lobby rozmawiającą z klientami
co za bzdury, który z gości hotelowych pamięta akurat tą Panią i takie szczegóły, konkurencja czy sfrustrowani pracownicy 😉