Ze Słonecznego Zdroju do Czarnego Potoku

Agnieszka Dąbrowska, która wcześniej zarządzała hotelem Medical  Spa & Wellness Słoneczny Zdrój w Busku-Zdroju objęła stanowisko dyrektora hotelu Czarny Potok Resort & Spa w Krynicy Zdroju. W Słonecznym Zdroju zastąpił ją, w ramach awansu wewnętrznego, Bartłomiej Augustyniak. Agnieszka Dąbrowska z branżą hotelarską związana jest od 2001 roku. Zaczynała w Centrum Hotelowo-Konferencyjnym Witek w Krakowie jako specjalistka ds. marketingu, następnie została kierownikiem działu sprzedaży i marketingu, a w 2004 roku dyrektorem całego obiektu. W 2008 roku objęła stanowisko dyrektora generalnego krakowskiego hotelu andel’s. W 2011 roku rozpoczęła współpracę z Polskimi Składami Budowlanymi przy uruchamianiu Medical  Spa & Wellness Słoneczny Zdrój w Busku-Zdroju, którym zarządzała przez 2,5 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej dodatkowo była wykładowcą hotelarstwa, a od 2004 roku jest członkiem zespołu doradczego Urzędu Marszałkowskiego w Krakowie do spraw kategoryzacji obiektów noclegowych w województwie małopolskim. Współpracuje z biurami projektowymi  w Krakowie i Śląsku na zasadzie doradztwa w projektowaniu rozwiązań i  logistyce wewnętrznej hotelu. 4-gwiazdkowy Czarny Potok Resort & Spa należący do JW. Construction dysponuje 237 pokojami, 10 salami konferencyjnymi, czterem restauracjami, dwoma klubami i rozbudowanym zapleczem wellness & SPA.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

10 komentarzy do “Ze Słonecznego Zdroju do Czarnego Potoku

      • Czarny Potok przez ostatni czas spadł na „pysk”.
        Masakra. Wprowadzone zmiany to żenada, kiedyś to była klasa a dziś to pospolity hotel jakich pełno. Na śniadaniu już nawet nie ma ekspresu do kawy tylko jakieś termos. Byliśmy w nim cztery razy i już więcej nie przyjedziemy. A ta Pani dyrektor na korytarzu nie potrafi nawet dzień dobry powiedzieć „swoim” gościom hotelowym. Mam nadzieje, ze ta Pani wyleci jak najszybciej i hotel powróci do swojego standardu.

        • Pewnie, że wyleci w tym hotelu wszystko zależy od humoru właściciela, a ten bywa bardzo, bardzo zmienny.

  1. O widzimy, że konkurencja działa … my z mężem prowadzimy Hotel nad morzem i uważamy że Czarny potok to rewelacyjny Hotel. Byliśmy z mężem tydzień temu. Super oferta, pokoje z balkonem z widokiem na potok, romantyczna sceneria. Kolacja romantyczna rewelacja, a prezent od Hotelu z okazji naszej rocznicy to miłe zaskoczenie. Wracamy już niedługo na święta. Gratulujemy Wam i proszę się nie dać zawistnym ludziom.

  2. No, nie ładnie tak ludzi niszczyć, Pani Agnieszka bardzo dobrze zarządza hotelem , duzo lepiej niż robili to jej poprzednicy.
    Byliśmy kilka tygodni temu w hotelu i wróciliśmy bardzo zadowoleni , wszystko na najwyższym poziomie , nie ma sie do czego przyczepić.
    No może do pogody 🙂

  3. Byłam w tym hotelu z całą rodziną i widziałam jak ta Pani ubrana w rozciągnięte dresy krzyczy na jakąś biedną dziewczynę przy recepcji i przy gościach, mało profesjonalne, sama pracuje w branży i zdaje sobie sprawę że czasem trzeba upomnieć pracownika, ale zachowanie żenujące i mało profesjonalne, wygląd tej Pani i sytuacja niedopuszczalna, pobyt ogólnie uważam za udany.

    • A skąd miała Pani pewność, że to Pani Agniesza ???
      Droga Marto byłam światkiem tego zdarzenia ( wyjazd prywatny ) i mogę ci powiedzieć, że to nie była ona ponieważ widziałam ją po drugiej stronie lobby rozmawiającą z klientami

  4. co za bzdury, który z gości hotelowych pamięta akurat tą Panią i takie szczegóły, konkurencja czy sfrustrowani pracownicy 😉

Skomentuj Patryk Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *