Jeszcze o condohotelach

W związku z artykułem „Rynek condohotelowy w Polsce” z kwietniowego „Hotelarza” odezwała się firma Inpro, właściciel hotelu Mikołajki, o którym pisaliśmy, że ceny sprzedaży pokoi początkowo miały wynosić od 25 do 30 tys. zł za mkw., „później sprzedawano je za 12 tys. mkw.”

Choć informacje te pochodzą z komunikatów prasowych Inpro, m.in. z 25.07.2012 r.: „Ceny ekskluzywnych apartamentów wykończonych pod klucz, kształtują się w granicach 20.000 - 35.000 zł/m netto” i z 6.06.2013 r.: „Od 1 do 30 czerwca br. obowiązuje specjalna letnia promocja. Ceny ekskluzywnych apartamentów na sprzedaż w systemie condo, wykończonych pod klucz, zaczynają się od 12.000 zł za mkw. + 23% VAT” to na prośbę firmy doprecyzowujemy, że obecnie ceny te wynoszą „od 18 tys. zł netto za mkw. do 25 tys. zł netto za mkw. Kwoty były i są zróżnicowane ze względu na standard poszczególnych apartamentów oraz obowiązujące promocje”. Przy okazji, wyjaśniamy też, że w tekście o condohotelach w jednym miejscu omyłkowo podaliśmy nazwę warszawskiej inwestycji innego dewelopera – Arche jako Platinum Residence, a oczywiście chodziło o Puławska

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *