Zmiany w Radisson Blu Wrocław

We wrocławskim Hotelu Radisson Blu nastąpiły w ostatnich miesiącach duże zmiany personalne. Generalnym managerem mianowany został Maciej Głownia, dotychczasowy dyrektor Park Inn by Radisson w Krakowie, a wcześniej dyrektor sprzedaży i marketingu wrocławskiego Radissona.

Maciej Głownia jest związany z siecią Carlson Rezidor od ponad 12 lat. Pierwszą decyzją personalną, jaką podjał nowy dyrektor generalny, było mianowanie na dyrektora sprzedaży i marketingu Kamili Hilgier, która dotąd zajmowała stanowisko senior sales managera, a z hotelem związana jest od 2004 roku. Zespół sprzedawców wzmocnił się w ostatnim czasie o Joannę Marcinko jako sales manager, wcześniej związaną z hotelem The Granary we Wrocławiu oraz o Mikołaja Kwiatkowskiego jako sales and marketing specialist, od dwóch lat pracującego w Radissonie jako agent rezerwacji i koordynator social media. Zadaniem dla całego zespołu jest osiągnięcie pozycji lidera wśród wrocławskich obiektów. Wrocławski Radisson Blu oferuje 162 pokoje, 380 mkw. powierzchni konferencyjnej, Aquarelle Restaurant z kuchnią międzynarodową i Sqwiggles Bar.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *