Nowa marka: Curio – A Collection by Hilton

Hilton Worldwide wprowadza nową markę w kategorii soft brand: Curio – A Collection by Hilton. Sieć będą tworzyć dobrane, wyróżniające się hotele 4- i 5-gwiazdkowe. Pierwsze hotele powstaną m.in. w Las Vegas, Houston i Portland. To 11. marka w portfolio Hiltona, a wkrótce pojawić się ma następna, bardziej lifestyle’owa.

W języku angielskim słowo curio oznacza coś ciekawego, kolekcjonerską perełkę, dlatego każdy hotel Curio będzie inny. Hotele Curio pomyślane są dla osób, które w podróży poszukują autentycznych przeżyć i lokalnych odkryć. Wspólną cechą wszystkich obiektów ma być najwyższy standard usług gwarantowany przez markę Hilton. Pierwsze hotele, które podpisały listy intencyjne, to Las Vegas Hotel & Casino, Sam Houston Hotel w Houston, Hotel Alex Johnson w Rapid City, Hotel Franklin w Chapel Hill i projekt zlokalizowany w centrum Portland. – Właściciele naszych hoteli i klienci od dawna sygnalizowali nam zainteresowanie stworzeniem marki, która będzie łączyła naszą najwyższą jakość i serwis oraz unikatową tożsamość.

Biorąc ponadto pod uwagę wielkość rynku hoteli niezależnych i duże zainteresowanie podróżujących autentycznymi wrażeniami uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment, by wprowadzić tę markę na rynek. Curio to wyjątkowy projekt – jeden z dwóch nowych konceptów, które planujemy wprowadzić w tym roku – skomentował Christopher J. Nassetta, dyrektor generalny i prezes Hilton Worldwide. Tym drugim konceptem jest lifestyle’owa marka skierowana do młodszej generacji podróżnych, oparta na technologiach, designie i lokalności. Konkurowałaby z takimi brandami jak Indigo czy Aloft. Marka Curio zalicza się do popularnego w ostatnich latach segmentu soft brands czyli „kolekcji niezależnych hoteli najwyższej jakości. Marriott wprowadził Autograph Collection, AC Marriott, Starwood – The Luxury Collection, a Rezidor – Quorvus Collection. Curio rozszerza ofertę Hilton Worldwide do w sumie 11 marek i, jak tłumaczy Jim Holthouser, wicedyrektor wykonawczy ds. globalnych marek, stwarza dodatkowe możliwości na pozyskanie nowych klientów i inwestycji. – Marka pozwoli im na wykorzystanie naszej skali, zasięgu i doświadczenia przy równoczesnym zachowaniu niepowtarzalnego charakteru ich obiektów. Każdy z tych hoteli ma własny klimat i jest naprawdę wyjątkowy – mówi Jim Holthouser. Przykładowo, SLS Las Vegas jest zlokalizowany w pobliżu dawnego, wpisanego w historię miasta hotelu Sahara Hotel & Resort. Ten butikowy hotel połączony z kasynem otworzy się po trzyletniej przerwie związanej z kosztującą 415 milionów dolarów renowacją kompleksu – odświeżeniem dwóch istniejących wież i dobudową trzeciej. Hotel powstaje we współpracy ze ikoną światowego designu Philippe’em Starckiem. Dzięki rozbudowie ten połączony z kasynem obiekt będzie mógł przyjąć ponad 1,6 tys. gości. Z kolei otwarty w 1924 roku hotel Sam Houston to jeden z narodowych pomników kultury USA, wpisany do amerykańskiego National Register of Historic Places. Zlokalizowany w centrum Houston Sam od 90 lat gości podróżujących w tradycyjnym teksańskim stylu. W połowie 2013 roku obiekt poddano gruntownej renowacji, która objęła 100 pokoi.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *