Nowe logo Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego zmienia swoje logo oraz cały system identyfikacji. Zadanie zrealizowała firma Pure Concept, która posiada wieloletnie doświadczenie przy strategicznym doradztwie marketingowym dla wiodących firm usługowych w Polsce. Kolorystyka zastosowana przy nowym logo nawiązuje do tej, która była dotychczas używana przez Izbę – powiedział Janusz Mitulski, Wiceprezes IGHP. Dodatkowo wzmocniliśmy widoczność skrótu IGHP, który jest symbolem dobrze rozpoznawalnym na rynku i kojarzonym z naszą organizacją – dodaje Mitulski. Nowe logo oraz system identyfikacji wizualnej są ważnym elementem procesu zmian i przeobrażeń, jakie zachodzą w tej największej organizacji branży hotelarskiej w Polsce. O ich dynamice może świadczyć chociażby to, że Izba powiększyła się od początku roku o 42 nowe hotele o łącznej liczbie ok. 6800 pokoi, co dowodzi tempa niespotykanego od wielu lat. Opracowując nowy znak firmowy koncentrowaliśmy się na tym, aby graficzne przedstawienie marki było spójne, nowoczesne, przyciągające uwagę i dobrze komponujące się na różnych nośnikach. Jednocześnie zależało nam na tym, aby było to oznakowanie adekwatne do organizacji oraz branży – powiedziała Katarzyna Królak, właściciel Pure Concept. Efekt to suma przemyśleń i wspólnej pracy naszych ekspertów oraz przedstawicieli Izby, którzy czynnie uczestniczyli w całym projekcie – dodaje Królak. IGHP działa od 2003 r., jako samorząd gospodarczy branży hotelowej. Izba reprezentuje interesy nie tylko swoich członków, ale także całego środowiska hotelowego w Polsce. Przykłady tematów, które były podjęte w ostatnich latach, to m.in.: przeciwdziałanie wadliwie ustalonym wynagrodzeniom dla organizacji zbiorowego zarządu prawami autorskimi z tytułu odtwarzania utworów muzycznych i filmowych w hotelach, skuteczne utrzymanie 7 procentowej stawki podatku VAT (i przedłużenie 8% derogacji po 2010 r.) na usługi hotelowe i gastronomiczne, czy też działania na rzecz rozwoju obrotu bezgotówkowego i obniżenia opłat z tytułu używania kart płatniczych tzw. „Interchange Fee”. Firma Pure Concept, która opracowała nowy system identyfikacji wizualnej IGHP specjalizuje się w zarządzaniu marką i doskonaleniu organizacji. Oferuje doradztwo oraz realizuje kompleksowe koncepcje dedykowane przede wszystkim branży hotelarskiej, firmom usług profesjonalnych oraz sektorowi nieruchomości. Od kilku lat czynnie uczestniczy w projektach doradczych, wizerunkowych, konferencyjnych i wydawniczych skierowanych do hotelarstwa.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.