Puro w Poznaniu

1 lipca na Starym Mieście w Poznaniu ruszył 4-gwiazdkowy hotel Puro ze 136 pokojami i oryginalnym konceptem gastronomicznym Nifty No. 20, który chce stać się ważnym punktem na kulinarnej mapie miasta. To trzeci hotel sieci Puro po Wrocławiu i Krakowie. Otwarcie kolejnego planowane jest w Gdańsku na początku przyszłego roku.



Poznański hotel powstał równo w trzy lata od momentu zakupu działki (za 3,8 mln zł) przez norweską grupę kapitałową Genfer, która jest twórcą konceptu Puro. Cechą charakterystyczną obiektów tej sieci lokalizowanych w centrach miast jest połączenie nowoczesnego designu z zaawansowaną technologią i nieformalną atmosferą. Goście mają możliwość szybkiego zameldowania i wymeldowania się za pomocą check-in kiosków, a tablety znajdujące się w pokojach pozwalają m.in. na zarządzanie temperaturą i oświetleniem, jak również na wykonywanie połączeń międzynarodowych. W Puro Hotel Poznań pokoje (z przeszklonymi łazienkami z motywem przewodnim plastrów miodu) wyposażone są m.in. w łóżka z materacami firmy Hilding, 40-calowe telewizory, stacje dokujące do iPoda, odtwarzacze z grami wideo, sejfy i sprzęt do prasowania. Wnętrza hotelu ozdobione są dziełami artystów lokalnych i międzynarodowych. Centralnym miejscem hotelu jest lobby. Ma to być przestrzeń tętniąca życiem, urządzona tak, aby można było się tam zrelaksować, popracować czy spotkać, zarówno z przyjaciółmi, jak i z partnerami biznesowymi. Odbywać się tu będą także wydarzenia kulturalne oraz koncerty dla gości hotelowych, jak i dla ludzi z zewnątrz. W lobby można też korzystać z darmowej kawy z ekspresów ciśnieniowych.



Nowoczesna fasada budynku ze spadzistymi dachami inspirowana jest zabytkową architekturą Poznania. Również wewnętrzne patio hotelu z kwiatami i ozdobnymi roślinami utrzymane jest w klimacie ogródków okolicznych kawiarenek i restauracji. – To, co wyróżnia hotele Puro to nowe, otwarte podejście do podróżowania. Zapewniamy gościom nie tylko wygodny nocleg, chcemy być także źródłem ciekawych, inspirujących doświadczeń – tłumaczy Rune Askevold, prezes zarządu Puro Hotels. Wraz z hotelem pojawiło się także nowe miejsce na kulinarnej mapie Poznania – Nifty No. 20. To restauracja, kawiarnia i bar w jednym, gdzie panuje swobodna, nieformalna atmosfera, a tło dla spotkań towarzyskich tworzone jest przez eklektyczny wystrój, opierający się na kolekcji talerzy z różnych stron świata. Koncept marki Puro ewoluuje wraz z otwieraniem kolejnych obiektów. Pierwszy 3-gwiazdkowy hotel we Wrocławiu uruchomiony w 2011 roku oferował pokoje o pow. 14 i 16 mkw. oraz ograniczone do minimum usługi pozanoclegowe. 4-gwiazdkowy hotel w Krakowie otwarty w 2013 roku miał już większe, 18-metrowe pokoje oraz oferował samodzielną restaurację otwartą na gości z zewnątrz. W poznańskim hotelu 2-osobowe pokoje mają 20 mkw., 1-jednosobowe – 18 metrów, a oferta gastronomiczna jest w nim równie ważna jak noclegowa, funkcjonując niezależnie od hotelu.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *