Hotel Dana zmienia się w Wellstreet

4-gwiazdkowy Dana Hotel & SPA w Zielonej Górze z 62 pokojami oraz strefą SPA & wellness o pow. 2,8 tys. mkw. zmienił właściciela i od września będzie działał pod nową nazwą Wellstreet Hotel. Po całościowej modernizacji hotel utrzymany będzie w klimacie amerykańskim.



Jak tłumaczy Maja Łuczak, nowa dyrektor hotelu związana z wrocławską Kancelarią Doradztwa Gospodarczego Ab Initio specjalizującą się „w restrukturyzacjach, mediacjach, negocjacjach, wprowadzaniu systemów oddłużeniowych oraz podnoszeniu rentowności przedsiębiorstw z zakłóconą operacyjnością biznesową”, Wellstreet Hotel jest przedsięwzięciem, które wykracza poza sferę zmiany nazwy i odświeżenia wizerunku. – U źródła projektu Wellstreet stoi dążenie do efektywnego wykorzystania potencjału dostępnej bazy noclegowej, strefy SPA, centrum konferencyjnego oraz pozostałych elementów oferty, z której korzystają klienci o bardzo zróżnicowanych potrzebach i wymaganiach – mówi. – Zaczęliśmy od rebrandingu samej marki, a teraz wprowadzamy na rynek nowy produkt wykraczający poza usługę hotelową czy SPA. Wnętrza pokoi i części wspólnych zostały wykończone zgodnie z nową identyfikacją wizualną hotelu. – Prace remontowe i dekoratorskie wciąż trwają. To gigantyczne przedsięwzięcie niosące ze sobą m.in. nowe kolory ścian, zmianę wystroju sal konferencyjnych i klubu bowlingowego czy remont oraz przeniesienie recepcji SPA – wyjaśnia. Wystrój apartamentów inspirowany jest amerykańskimi miastami – Nowym Jorkiem, Miami, Las Vegas, San Francisco oraz dzielnicą Los Angeles – Hollywood. Wnętrza nawiązujące do USA i wszystkie pozostałe amerykańskie akcenty (od steków w menu restauracji po kulę dyskotekową i nowy parkiet na kręgielni) składać się mają na klimat, który pozwoli gościom poczuć się jak w najwyższej klasy obiekcie w Stanach Zjednoczonych. Zlokalizowany przy wjeździe do Zielonej Góry hotel Dana uruchomiony został w 2010 roku. Jego cechą wyróżniającą było jedno z największych w Polsce centrum SPA, w którego skład wchodziły m.in. strefa saun stylizowanych na kamienne groty, strefa kardio, kriokomora, grota lodowa i solna, basen, gabinety zabiegowe. Inwestorem hotelu była spółka Euro Center zielonogórskiego przedsiębiorcy budowlanego Bernarda Imańskiego, a koszt całej inwestycji wyniósł ok. 30 mln zł. Inwestor liczył, że uda mu się zainteresować ofertą turystów z Niemiec. Jednak hotel nie był w stanie się spłacić. W maju ubiegłego roku, w wyniku trudnej sytuacji finansowej spółki, bank zlecił przejęcie zarządu nad obiektem Kancelarii Ab

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

12 komentarzy do “Hotel Dana zmienia się w Wellstreet

  1. A ja zostałam przez nich oszukana!! Wiedzieli już jakie są problemy, a przyjęli moją rezerwację, podali konto managera p. Pawlickiego i wyłudzili 600 zł!! Do dzisiaj brak zwrotu!

    • Proszę o kontakt zostałam także oszukana i chcę złożyć pozew do sądu o oddanie mi wpłaconej zaliczki na poczet komunii.

  2. A może ktoś jeszcze został tak oszukany?? Jeżeli tak, to piszcie, może uda się wspólnie odzyskać choć część pieniędzy.

  3. O, ja znam tylko jeden Hotel Dana – w Szczecinie.Ciekawa jestem czy to jest tego samego właściciela ale chyba nie bo wyglądają zupełnie inaczej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *