Hotele żyją z konferencji

Dla obiektów hotelowych organizacja konferencji jest jednym z głównych źródeł przychodów, kreując popyt na usługi noclegowe i gastronomiczne. Jak zaprojektować sale konferencyjne, aby nie popełnić podstawowych błędów i jak je wyposażyć, aby spełniały oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów?



Hotele są najczęściej wybieranymi miejscami na organizację konferencji, szkoleń i imprez firmowych, ponieważ oferują kompilację wielu funkcji w jednym miejscu (poza samą powierzchnią konferencyjną, również nocleg, wyżywienie, zazwyczaj rekreację oraz pewność określonego standardu), a do tego dogodną lokalizację. Duże obiekty wyższych kategorii szukają klientów wśród międzynarodowych koncernów i korporacji, małe mogą ich znaleźć wśród lokalnych firm z okolicy. Ale tak globalne koncerny, jak i małe firmy lokalne mają podobne potrzeby: muszą czasami zorganizować szkolenie dla pracowników lub partnerów, konferencję promującą swój produkt, imprezę integracyjną połączoną z programowym wystąpieniem na temat swojej misji itd. Różnią się tylko skalą tych potrzeb. Jedni potrzebują powierzchni na tysiąc metrów kwadratowych, drugim wystarczy sala na 30 osób. Jednak oczekiwania będą mieli podobne: cicha sala, dobry sprzęt multimedialny, wygodne meble, profesjonalna obsługa.

Krzesła i stoły



Na co zwracać uwagę przy zamawianiu mebli konferencyjnych? Przede wszystkim na ich funkcjonalność i trwałość, czyli na możliwość ich łatwego ustawienia w sali, jak też przearanżowania w przypadku potrzeby zwiększenia lub też zmniejszenia liczby miejsc. – Są takie dni, w których układ sali jest zmieniany kilkukrotnie. Zależy to od tego co się będzie działo w danej chwili na sali i ile osób będzie w tym uczestniczyć. Dla personelu ważne jest, by te zmiany następowały szybko, niepostrzeżenie dla gości, a meble były niezawodne – tłumaczy Jarosław Kołodziejczyk, kierownik sprzedaży w firmie Mextra Group. – Dlatego ważne jest, by meble konferencyjne łatwo się sztaplowały i można było je swobodnie przewozić i magazynować. O ile złożenie w stos krzeseł nie wymaga ich demontażu, to w przypadku stołów wymagane jest złożenie podstawy. Kluczem do sukcesu jest odpowiedni mechanizm składania, działający łatwo i szybko. Dlatego np. stoły oferowane przez Mextra Group posiadają specjalny, opatentowany system. Wykonany on jest ze stali, co gwarantuje jego trwałość. Samo składanie polega na zwolnieniu blokady za pomocą jednego przycisku. Ideą przyświecająca w ich projektowaniu było dostarczenie klientom produktu którego eksploatacja przyczyni się do poprawienia szybkości i komfortu pracy. – To samo dotyczy krzeseł. O ile ich budowa jest dużo prostsza, to czynników wpływających na [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Wiktor Kołakowski

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *