Seks, suszarka i ogrzewanie podłogowe

Z danych kanadyjskiego stowarzyszenia architektów wynika, że goście najczęściej mają pretensje o: (1) zbyt niskie ciśnienie wody, (2) gwałtowne zmiany jej temperatury, (3) trudności z ustawieniem temperatury wody pod prysznicem. Inne uwagi dotyczą kolejno: (4) zbyt małej powierzchni łazienki, (5) niewielkiej półki odkładczej i (6) nieskutecznego spłukiwania nieczystości w toalecie. Jak widać, poza wielkością pomieszczenia pozostałe wymienione mankamenty łazienek są stosunkowo łatwe do usunięcia i – co ważne – nie jest to zbyt drogie. W dużym stopniu zależy natomiast od sprawności działu technicznego hotelu. W obiektach o naprawdę wysokim standardzie zwraca się także uwagę na: (7) oświetlenie, (8) dodatki i (9) designerskie detale. Goście narzekają także na: (10) zbyt małe lustro; (11) za dużo urządzeń, co stwarza efekt bałaganu; (12) zbyt małą kabinę prysznicową, w której nie można się obrócić; (13) zły dobór materiałów i kolorów.

Inwestycja o charakterze priorytetowym

Dbałość o wysoki standard łazienki bardzo się opłaca. Niektórzy hotelarze twierdzą nawet, że lepiej zainwestować w łazienkę, niż kupić nową wykładzinę czy dywan do pokoju. Sporo problemów z łazienkami mają zarządcy obiektów sanat [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Seks, suszarka i ogrzewanie podłogowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *