Franczyza – mało znana i za droga

Za duże opłaty w stosunku do osiąganych korzyści i brak rzetelnej wiedzy o tej formie działalności hotelarskiej - to według respondentów biorących udział w naszej sondzie dwa główne powody, dla których tak mało hoteli w Polsce należy do sieci franczyzowych.

ht_2009_11-34.jpg

Tym należy tłumaczyć fakt, że aż co trzeci hotelarz na pytanie: "Czy uważasz, że wejście obiektu do sieci franczyzowej przynosi hotelowi wymierne korzyści" stwierdził: "trudno powiedzieć". Franczyza jest bardzo popularną na Zachodzie formą prowadzenia działalności hotelarskiej. Tymczasem w Polsce bardzo mały procent hoteli należy do sieci franczyzowych, choć właściciele obiektów zazwyczaj nie mają doświadczenia w działalności na polu hotelarskim i narzekają na osiągane przychody.


Jak wynika z naszej sondy, ponad 42 proc. hotelarzy uważa, że wejście do takiej sieci przynosi wymierne korzyści (przeciwnego [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *