Jakość pomaga w sprzedaży i buduje zaufanie klienta

Autor: Małgorzata Morek
Patronem cyklu tematów o franczyzie jest Orbis Każdy właściciel hotelu, dla którego istotną cechą produktu, który oferuje swoim gościom jest jakość, wie jak czaso- i pracochłonny jest proces kontrolny. Proces wdrażany po to, aby dotrzymać obietnicy danej gościowi hotelu podczas zakupu noclegu. Nie od dziś wiadomo, że jedynie nieustający monitoring poziomu jakości usług i produktu oraz nieustanne doskonalenie się gwarantuje oczekiwany efekt. Inwestując w hotel myślimy o naszych przyszłych gościach. Odpowiednio przygotowana oferta w swojej części opisowej prezentuje walory obiektu. Przykładowo, w hotelu o charakterze wypoczynkowym zwrócimy uwagę na te elementy, które interesować mogą i zachęcą do jej zakupu gości, planujących spędzić u nas swój czas wolny. Podkreślamy walory naszego centrum rekreacji, kulinarne zdolności szefa kuchni oraz ciekawą i szeroką ofertę animacji dla dzieci. Aby gość był zadowolony i czuł, że obietnica została przez nas dotrzymana, podejmujemy szereg działań, które w efekcie wpłyną na jego satysfakcję i chęć powrotu. Taki gość chętniej rekomenduje nasz hotel swojej rodzinie czy znajomym. Na liście tych działań istotne miejsce zajmuje monitoring poziomu jakości produktu i usług. Narzędzia kontroli jakości Najlepiej temu służą tzw. narzędzia kontroli jakości. To one właśnie wspierają zarządzających hotelem w realizacji tej misji. Nieustająca kontrola w oparciu o wypracowane kwestionariusze oceny, które zawierają wszystkie elementy stanowiące kwint [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *