Wellstreet wystartował

15 września pierwszych gości przyjął czterogwiazdkowy hotel Wellstreet w Zielonej Górze. Dysponuje 62 pokojami, oraz strefą SPA & wellness o pow. 2,8 tys. mkw. Hotel powstał na bazie infrastruktury hotelu Dana. Koncepcja zmian wizerunkowych jest realizowana w dużym stopniu dzięki pozyskaniu inwestorów. Celem całego przedsięwzięcia było stworzenie od podstaw nowej klasy obiektu o własnej, wyrazistej tożsamości. W zmianie postrzegania obiektu ma pomóc przeprowadzony remont. Zarówno części wspólne (korytarze, strefa rekreacyjna, restauracja, bowling), jak i pokoje dla gości są odnawiane w jednolitym, eleganckim stylu. - Inspirowani nazwą hotelu, postawiliśmy na akcenty rodem ze Stanów Zjednoczonych, czego widocznym przejawem jest urządzenie ekskluzywnych apartamentów w klimacie słynnych amerykańskich miast – podkreśla Maja Łuczak, dyrektor Wellstreet – Oczywiście, zadbaliśmy przy tym o spójność i zgodność wszystkich wykończonych przestrzeni z naszą nową identyfikacją wizualną. W drugiej połowie października do użytku gości zostaną oddane już wszystkie strefy, w tym specjalne apartamenty.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *