Dwie nowe marki hotelowe Best Western

Międzynarodowa sieć hotelowa Best Western wprowadza dwie nowe propozycje marek hotelowych skierowane do hoteli butikowych, oraz segmentu luksusowych hoteli. Best Western - Vīb Podstawą nowej marki Vīb jest nowoczesna i dynamiczna architektura stworzona z myślą o wygodzie i technologii. Dlatego też hotele tej marki wyposażone będą w przestronne i interaktywne lobby, których wystrój nawiązywał będzie do lokalnego stylu, a także w komfortowe i eleganckie pokoje. Ponadto na terenie tych obiektów goście będą mogli korzystać z wielu udogodnień technologicznych, takich jak gniazda zasilające i wejścia USB do urządzeń elektronicznych czy najnowocześniejsze telewizory wyposażone w opcję wyświetlania obrazu „na żądanie” w pokojach. Inne udogodnienia dostępne w hotelach Vīb: - całodobowe punkty wyposażone w wysokiej jakości przekąski i kawę, - bar i kominek, - przestronna (65m2) strefa odpoczynku na półpiętrze lobby, - symulatory do gier z wygodnymi fotelami, - w pełni wyposażone, całodobowe centrum fitness, - nowoczesne strefy pracy w każdym pokoju. BW Premier Collection Best Western wprowadza również soft brand - markę BW Premier Collection, pod szyldem której działać będą starannie wyselekcjonowane hotele najwyższej jakości zlokalizowane w najatrakcyjniejszych punktach. Wszystkie obiekty zobowiązane będą do utrzymywania stopnia zadowolenia klienta co najmniej na poziomie czwartym według skali portalu TripAdvisor, lub co najmniej trzech diamentów według rankingu AAA/CAA Diamond Awards, odnoszącego się do obiektów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Hotele działające pod marką BW Premier Collection nie będą oficjalnie członkami sieci Best Western, ale dostępne będą w systemie rezerwacyjnym na stronie www.bestwestern.com. Ponadto użytkownicy programu Best Western Rewards® będą mogli zbierać i wymieniać punkty na noclegi we wszystkich hotelach tej marki. Zarządzający hotelami BW Premier Collection będą mieli również możliwość zakupu dodatkowych usług oferowanych przez Best Western, takich jak wsparcie sprzedaży czy projektu wyposażenia hoteli. Mamy świadomość, że preferencje dzisiejszych podróżników ewoluują i naszym zadaniem jest dotrzymywanie im kroku. Wprowadzenie na rynek marki Vīb i BW Premier Collection stanowi potwierdzenie rozwoju Best Western w kierunku zaspokajania rosnących i zmieniających się potrzeb zarówno naszych klientów, jak i wszystkich podróżujących osób – powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western. Te dwie nowe inicjatywy pozwolą nam na dotarcie do nowego segmentu klientów i deweloperów, cały czas utrzymując niezrównany poziom jakości obsługi, który oczekiwany jest od Best Western. Hotele Vīb i BW Premier Collection będą powstawały na całym świecie, przede wszystkim w miastach i w ośrodkach turystycznych. Globalny plan rozwoju Best Western obejmuje ponad 400 nieruchomości głównie w Ameryce Południowej i Środkowej, Azji i na Bliskim Wschodzie. Firma przewiduje również silną ekspansję na rynkach wysokorozwiniętych.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *