Hotelarski przewodnik targowy

Imprez targowych w Polsce skierowanych dla branży hotelarskiej jest kilka, a każda ma swój specyficzny profil. Aby się w tym zorientować, prezentujemy przegląd najważniejszych targów branżowych w 2010 roku.


Mimo różnej specyfiki poszczególnych imprez na wszystkich pojawiają się, według zapewnień organizatorów, producenci i dystrybutorów urządzeń, towarów i usług dla hotelarstwa, osoby odpowiedzialne za zakupy w obiektach noclegowych, właściciele i managerowie hoteli, pensjonatów, uzdrowisk, sanatoriów, ośrodków wypoczynkowych, obiektów SPA & Wellness, centrów konferencyjnych, a także developerzy, inwestorzy, doradcy inwestycyjni, architekci i dekoratorzy wnętrz.

ht_2010_1-1.jpg

Rok targowy rozpoczynają, jeszcze przed otwarciem sezonu turystycznego, Targi Wyposażenia Hoteli Ciepły Bałtyk. Organizowane są przez Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A. Dotychczas odbywały się w kwietniu, ale w tym roku ich termin przesunięty został na luty. Oferta tematyczna targów podzielona jest na pięć sekcji tematycznych: hotele, zdrowie i wellness, architektura, kąpieliska i baseny oraz sport i rekreacja.


W ramach Ciepłego Bałtyku w tym roku odbyć ma się m.in. Debata EURO 2012 - wymogi bezpieczeństwa i standardu wyposażenia w hotelach i obiektach noclegowych, seminarium o franczyzie w hotelarstwie - korzyści finansowe i nie tylko oraz o finansowaniu budowy hoteli ze środków unijnych. Impreza połączona jest w tym roku w zintegrowany projekt branżowy z Targami Wyposażenia i Zaopatrzenia Gastronomii i Sklepów Gastroexpo oraz Targami Piekarstwa, Cukiernictwa i Lodziarstwa Baltipiek.


W maju odbywają się w Krakowie największe w Polsce targi skierowane do branży SPA: Targi Wyposażenia i Usług Spa & Wellness, które mają ambicje łączyć wszy [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anna Poleta

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *