Canopy by Hilton – Lifestyle 3.0

Hilton Worldwide ogłosił wprowadzenie na rynek nowej, długo oczekiwanej marki lifestylowej wyższej kategorii – Canopy by Hilton, która opierać się będzie na lokalności poszczególnych lokalizacji. Podpisano już 11 listów intencyjnych na otwarcie hoteli w USA i Londynie. Pierwsze ruszyć mają w 2015 roku. To 12. marka w portfolio Hiltona. W planach jest stworzenie ciągu trzech lat 30 nowych hoteli w kluczowych lokalizacjach miejskich oraz resortowych. Standardowy hotel będzie miał od 150 do 250 pokoi o powierzchni ok. 30 mkw. Koszt budowy pokoju wynosić ma ok. 100 tys. dol. Pierwsze obiekty powstaną m.in. w Waszyngtonie, Miami, Portland, Nashville i San Diego. – Widzieliśmy możliwość nie tylko wejścia w przestrzeń lifestyle'ową przez rozwój nowej marki, ale w ogóle zredefiniowanie tej kategorii [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *