Wyszkolić na stałe

Gdy rotacja w biznesie jest wysoka, a elastyczność kosztową osiąga się korzystając z personelu outsourcingowego, kluczowe staje się szkolenie nowych pracowników w celu utrzymania wysokiej efektywności i poziomu obsługi. Wdrożenie wysokiej jakości obsługi przez nowych pracowników jest ważne w każdym biznesie, a w hotelarstwie w szczególności. I mimo że szkolenia w tym pomagają, bardzo trudno jest osiągnąć trwałe, długoterminowe rezultaty.

Co zrobić, aby osiągnąć wysoki zwrot z inwestycji w trening nowych pracowników i utrwalić efekty szkoleń? Postaramy się podpowiedzieć managerom w czterech prostych krokach, jak osiągnąć długofalowe rezultaty szkoleń. Proponowany model działania opiera się na schemacie przekazywania wiedzy opracowanym przez firmę szkoleniową Achieve Global. Najważniejsze dla każdego szkolenia jest jego całościowe traktowanie przez wszystkie zaangażowane strony. Należy traktować szkolenie w wymiarach przeszłym (stan przed szkoleniem), teraźniejszym (w trakcie szkolenia) i przyszłym (po szkoleniu). W tym ujęciu przyspieszony proces szkolenia dzieli się na cztery odrębne fazy.

1. Faza gotowości Kluczowe na tym etapie jest precyzyjne informowanie o potrzebach szkoleniowych i upewnianie się przez managerów, że pracownicy właściwie rozumieją cel [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Pamela Gmiter

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *