O sprzedaży usług hotelarskich czyli jak zadbać o optymalne obłożenie w hotelu

Elżbieta Nitsze
Autorka jest dyrektorem
4-gwiazdkowego hotelu Krynica
w Krynicy-Zdrój



Zmieniają się techniki sprzedaży, na rynku pojawiają się nowe trendy i kanały dotarcia do potencjalnych klientów. Jednak duża część procesu sprzedaży jest stała i niezmienna. Starym sprawdzonym wzorcom nadaje się jedynie nową oprawę oraz osadza w bieżących realiach rynkowych.



Artykuł ten rozpoczyna cykl
poświęcony sprzedaży usług
hotelarskich, gdzie w poszczególnych
odcinkach znajdziemy
m.in. odpowiedzi na pytania:
  • Jak zorganizować pracę w dziale
    sprzedaży – dobór i selekcja personelu,
    zasady podziału obowiązków, zasady
    wynagradzania?
  • Jak przygotować produkt do
    sprzedaży i stosować narzędzia wspomagające
    sprzedaż?
  • Gdzie sprzedaż łączy się z marketingiem
    i które działania z zakresu
    sprzedaży i marketingu należy sprowadzić
    równolegle, a które osobno?
  • Jak ważny we wspomaganiu
    sprzedaży jest plan marketingowy?
  • Jak określić kryteria mierzalności
    skuteczności naszych działań?
  • Systemy raportowania oraz inni
    technologiczni sprzymierzeńcy skutecznej
    sprzedaży.
  • Czy w każdym hotelu stosuje się
    inny model sprzedażowy?
  • Jak promocja i kreacja wizerunkowa
    wpływa na sprzedaż hotelu?


Hotel nie sprzeda się sam


Nie ma produktu czy usługi, które sprzedają
się same. Są jedynie łatwiejsze i trudniejsze
do wprowadzenia na rynek. Każdy
z nich ma inny cykl życia. Jako osobom
zarządzającym zależy nam, żeby weszły na
rynek jak najszybciej, zyskały lojalnych odbiorców,
miały jak najdłuższą fazę zbierania plonów
i nigdy nie weszły w fazę wychodzenia
z rynku. Niestety jest to model idealny.



Przy sprzedaży usług hotelarskich wiele
zależy od właściwej analizy rynku przy planowaniu
inwestycji, która pozwoli wybudować
hotel z optymalnymi szansami na s [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Elżbieta Nitsze

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *