Hotele Focus: Cel? Silna polska marka

Sieć Hotele Focus działająca w Łodzi, Szczecinie i Bydgoszczy
chce w ciągu pięciu lat powiększyć swój stan posiadania do ok.
15 obiektów. Zamierza sama je budować, jak też przejmować
nieruchomości w dzierżawę lub w zarządzanie. Planuje również
stworzyć sieć obiektów afiliowanych przy głównej marce.


W ramach działań związanych z rozwojem sieci spółka Immobile, właściciel Hoteli Focus, podpisała umowę z firmą doradczą Colliers International. Colliers ma pomagać spółce w zakresie oceny atrakcyjności potencjalnych lokalizacji oraz ich wyboru, prowadzenia negocjacji umów dzierżawy nowych obiektów i funkcjonowania obiektów hotelowych.


Ważnym elementem wspólnych działań będzie też opracowanie i wdrożenie modelu współpracy Immobile z prywatnymi hotelami przy tworzeniu sieci obiektów afiliowanych, które mogłyby liczyć na wspólną platformę rezerwacyjną, marketing i szkolenia. – Dzięki współpracy z Colliers International planujemy znaczącą ekspansję na terenie całego kraju oraz udoskonalenie oferty dla gości naszych hoteli – mówi bydgoski biznesmen Rafał Jerzy, prezes Immobile, który jest też głównym akcjonariuszem giełdowej spółki Makrum, działającej w branży ciężkich konstrukcji stalowych.


Do sieci Focus, która powstała w połowie tej dekady, należą dwa obiekty 2-gwiazdkowe w Bydgoszczy (36 pokoi) i Łodzi (116 pokoi) oraz 3-gwiazdkowy w Szczecinie (119 pokoi). Teraz Immobile chce stworzyć silną polską markę miejskich hoteli biznesowych, która byłaby alternatywą dla zachodnich sieci ekonomicznych. Obecnie szuka lokalizacji w największych miastach Polski. Hotele sieci chcą oferować gościom w cenie pokoju saunę, siłownię, bezpłatny dostęp bezprzewodowy do internetu, stworzyły też ofertę „kanapka i kawa na drogę”, pozwalając gościom zaopatrzyć się w prowiant na cały dzień.


Każdy obiekt dysponuje salami konferencyjnymi i restauracją ze wspólnym menu. – Od dawna obserwuję politykę Hoteli Focus i muszę przyznać, że dysponują potencjałem, aby stać się wkrótce jedną z najprężniej rozwijających się sieci w Polsce – uważa Alex Kloszewski, partner w dziale inwestycji hotelowych Colliers.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *