Marriott chce być dwa razy większy w Europie

Marriott International planuje podwojenie skali swoich usług w Europie
do
2015 roku z 40 tys. posiadanych obecnie pokoi hotelowych do 80 tys. oraz
wprowadzenie nowych marek.



Spośród 18 marek Marriott International, Inc., obecnie w Europie
funkcjonuje siedem:
Ritz-Carlton, Bvlgari, JW Marriott, Marriott Hotels & Resorts,
Renaissance Hotels,
Courtyard by Marriott oraz Marriott Executive Apartments. Wkrótce do
grupy tej dołączy
Residence Inn – marka obiektów przeznaczonych specjalnie dla gości,
którzy planują
dłuższy pobyt w jednym miejscu. Pierwszy hotel Residence Inn otwarty
zostanie w Monachium
w 2012 r.
Projekt ekspansji Marriotta, w ramach obecnych już w Europie Marek,
przewiduje niemal
30 nowych inwestycji.


 Jeszcze w tym roku do użytku zostaną oddane m.in.
Renaissance
Monarch Center Hotel w Moskwie, Courtyard by Marriott w Budapeszcie oraz
JW Marriott
Hotel w Ankarze. Plany rozbudowy sieci Marriott w Europie zakładają
także wprowadzenie
dwóch nowych marek: Edition – sieci luksusowych hoteli butikowych,
indywidualnie zaprojektowanych
przez słynnego hotelarza Iana Shragera oraz Autograph Collection –
składającej
się z niezależnych, ekskluzywnych hoteli i luksusowych obiektów
wypoczynkowych.
– Europa jest największym na świecie rynkiem hotelarskim, w którym
postrzegamy ogromny
potencjał dla rozwoju naszej firmy. Posiadamy już obiekty w większości
głównych, europejskich
miast. Cieszy nas, że nasza sieć zaczyna być obecna także w mniejszych
miastach
oraz w krajach z rynków wschodzących – mówi Amy McPherson, prezes i
dyrektor zarządzający
Marriott International Europe.



W Polsce firma International działa od ponad 20. lat. Do jej sieci
należą dwa obiekty
w Warszawie: 5-gwiazdkowy Marriott Warsaw Hotel oraz 4-gwiazdkowy
Courtyard Warsaw
Airport na Okęciu. Na Okęciu budowany jest też Renaissance, który oddany
do użytku ma być
w pierwszej połowie 2012 roku. Obecnie rozważane są nowe inwestycje poza
Warszawą, pod
uwagę brane są takie miasta jak Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Wrocław i
Katowice.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *