Efektywna sprzedaż usług konferencyjnych

19 lutego odbyło się pierwsze tegoroczne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, które poświęcone było metodom efektywnej sprzedaży usług konferencyjnych. W warszawskim 4-gwiazdkowym Airport Hotel Okęcie zgromadziło ono 30 uczestników.



Podczas przedpołudniowego bloku Elżbieta Nitsze, dyrektor Airport Hotel Okęcie, omówiła tematy organizacji pracy w dziale sprzedaży, łączenia sprzedaży z marketingiem oraz roli planu marketingowego i systemów raportowania. Podczas bloku popołudniowego Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny warszawskiego Sound Garden Hotel, przedstawił tematy związane z pakietowaniem i przygotowywaniem produktu do sprzedaży, kryteriami mierzenia skuteczności sprzedaży oraz promocji i kreacji wizerunkowej hotelu. W szkoleniu uczestniczyli dyrektorzy, prezesi i właściciele hoteli z całej Polski. Zdaniem uczestników spotkanie stało na bardzo wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym. Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone revenue managementowi – zasadom analizy konkurencji oraz innych danych rynkowych – zapraszamy do Warszawy już 19 marca.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *