Google penetruje hotele

Google wprowadziło do Polski usługę Business View dla hoteli – panoramicznych spacerów po obiektach posiadających recepcję i oferujących noclegi, która wyodrębniła się z Business View dla firm. Zamiast dotychczasowego swobodnego spaceru po obiekcie, teraz opiera się on na tzw. wyspach, czyli kilku osobnych spacerach połączonych w całość. Program hotelowy jest realizowany w oparciu o odrębne wytyczne niż dla innych obiektów jak firmy, szkoły itp. Obecnie nie da się zrealizować zwykłego wirtualnego spaceru po hotelu, ale musi on być oparty na „wyspach”. Fotografowie są zobowiązani przygotowywać sesje według ustalonego szablonu, który oznacza wykonanie kilku-kilkunastu zdjęć sferycznych oddzielnie w poszczególnych lokacjach, jak wejście wraz z holem, restauracja, wybrane pokoje z łazienkami, SPA, siłownia, basen itp. W dolnej części ekranu znajduje się menu, które umożliwia przemieszczanie s [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *