Strategiczne partnerstwo Starwood i przewoźnika Uber

Międzynarodowa sięć hotelowa Starwood Hotels & Resorts Worldwide i Uber ogłosiły zawarcie strategicznego partnerstwa, które otworzy przed posiadaczami kart SPG i klientami Uber nowe możliwości zbierania punktów Starpoints. Teraz uczestnicy programu SPG, którzy korzystają z usług firmy Uber mogą zarabiać punkty Starpoints podczas każdej przejażdżki samochodem Uber w dowolnym miejscu na całym świecie. Uber to „dostawca narzędzia umożliwiającego zamawianie usługi przejazdu”. W praktyce oznacza to, że Uber dostarcza aplikację, za pomocą której klienci mogą zamówić przejazd z kierowcą oraz „rekrutuje” kierowców, bo usługi może świadczyć każdy. Nie ma tu mowy o jakichkolwiek licencjach, regulacjach. W Polsce system działa na razie w systemie testowym. „Nowe partnerstwo z Uberem sprawia, że uczestnicy naszego programu lojalnościowego otrzymują możliwość zbierania punktów Starpoints jeszcze szybciej. Jest to kolejne działanie z zakresu wykorzystywania technologii do ulepszania doświadczeń związanych z podróżowaniem w naszych hotelach” - powiedział Adam Aron, prezes sieci Starwood Hotels and Resorts. „To partnerstwo jest dla nas bardzo satysfakcjonujące, gdyż Uber znany jest jako pionier w zakresie innowacji. To jak Uber zrewolucjonizował usługi transportowe jest naprawdę imponujące". Wszyscy uczestnicy programu SPG będą otrzymywać 1 punkt Starpoints za każdego wydanego dolara na podróże Uberem, a podczas pobytów w hotelach sieci Starwood otrzymają dodatkowo bonusowe punkty. Globalne partnerstwo jest dostępne w każdym kraju, w którym Uber prowadzi swoją działalność w tym w Stanach Zjednoczonych, Chinach, Brazylii, jak i w całej Europie. Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. jest jedną z wiodących sieci hotelowychna świecie. Posiada ponad 1200 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudnia 181,400 pracowników w swoich i zarządzanych obiektach. Starwood Hotels jest właścicielem, operatorem i franczyzodawcą hoteli, resortów i rezydencji o poniższych międzynarodowych markach: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Meridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton, Aloft® i ElementSM.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *