Analiza efektywności stron internetowych

Autor: Katarzyna Olechnowicz
Katarzyna Olechnowicz
Autorka jest dyrektorem działu usług
marketingowych w PROFITROOM – agencji
specjalizującej się w promocji hoteli
w internecie Internet jako jedyne medium daje możliwość precyzyjnego pomiaru skuteczności i rentowności kampanii reklamowych. Profesjonalne narzędzia e-marketingowe pozwalają określić mierzalne wyniki promocji stron internetowych hoteli w postaci liczby odwiedzin, rezerwacji online, a nawet lokalizacji, z jakiej odwiedzano naszą stronę.
Efekty kampanii internetowych możemy również na bieżąco śledzić w czasie rzeczywistym i zapoznawać się z nawet najświeższymi wynikami reklamy. Żadne inne tradycyjne środki masowego przekazu, jak radio, telewizja czy prasa, nie umożliwiają aż tak dokładnego określenia efektywności mierników reklamy. Ponadto reklama w internecie gwarantuje bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej hotelu. Poprzez wyszukiwarki internetowe osoby poszukujące noclegu w danej lokalizacji natychmiast trafiają na interesującą ich stronę danego obiektu turystycznego.

Narzędzia monitoringu efektywności www W jaki sposób można śledzić statystyki efektywności kampanii internetowych? Jakie narzędzia dostarczają aż tak pełnej i bogatej wiedzy na temat odwiedzin na stronie naszego hotelu i liczbie rezerwacji? Zaawansowanym, a do tego bezpłatnym narzędziem do analityki skuteczności działań e-marketingowych są statystyki Google Analytics zawierające funkcje odpowiednie dla hotelu każdej wielkości. Google Analytics nie tylko śledzi sprzedaż na stronach, ale również pokazuje, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną, śledząc całą wizytę. Za pomocą tego narzędzia możemy wygenerować ponad 80 różnego typu raportów z zakresu analityki efektywności naszej strony internetowej. Google Analytics dostarcza przede wszystkim podstawowych informacji na temat liczby i źródeł odwiedzin na stronie, które prezentowane są na przejrzystych wykresach w wybranym okresie. Statystyki te pokazują również takie dane jak współczynnik odrzuceń, czyli procent odwiedzin witryny, podczas których użytkownik po wejściu na witrynę opuszcza ją, bez przechodzen [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *