i-Burgery na wynos w hotelach ibis

W restauracjach ibis kitchen można spróbować soczystych burgerów w nowej ofercie i-Burger. W tych obiektach burgery przygotowane są według filozofii slow food. Marka ibis wprowadziła także usługę na wynos dla całej oferty i-Burger. Trendy i smaki Marka ibis dokonuje pozytywnej zmiany nie tylko w identyfikacji wizualnej w ramach konceptu restauracyjnego ibis kitchen, ale też unowocześnia dostępne menu. Zmieniony wystrój dzięki wykorzystaniu połączenia bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami oraz grafikami na ścianach tworzy ciepły klimat miejsca i sprzyja interakcji między gośćmi. Pasuje do niego podążająca za aktualnymi trendami kulinarnymi oferta gastronomiczna i-Burger. W menu znajduje się aż osiem burgerów, w tym klasyczny i-Burger czy i-Cheese z  soczystą wołowiną, jak i bardziej ekstrawagancki, słodko-kwaśny i-Hawaii czy wegetariański i-Veg z polentą z warzywami. Szczególną popularnością wśród międzynarodowych gości cieszy się natomiast i-Stefcio z podwójnym serem cheddar oraz sosem BBQ. Warto podkreślić, że każdy z burgerów to 200 gram doskonałej wołowiny, z czego aż 25% pochodzi od krów rasy Angus. Specjalnie na potrzeby oferty i-Burger została stworzona również receptura oraz wielkość bułek. Idealnie z modnymi ostatnio slow foodowymi burgerami będą komponować się orzeźwiające lemoniady i-Lemonades. Słodzone miodem, przygotowywane na miejscu na bazie świeżych cytryn, ananasów lub malin niewątpliwie ugaszą każde pragnienie. „Oferta i-Burger jest częścią naszej szerszej koncepcji zmiany idei restauracji w tej kategorii obiektów hotelowych” – podkreśla Joanna Świerkosz, zastępca dyrektora sprzedaży, dystrybucji i marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – „Podążamy za nowymi trendami i potrzebami naszych gości, stąd pomysł na wprowadzenie do menu modnych potraw przygotowywanych z wysokiej jakości świeżych i zdrowych produktów. To propozycja, która ma zachęcić klientów również spoza hotelu, aby wstąpili do nas w porze lunchu.” Marka ibis rozpoczęła promocję oferty i-Burger pod hasłem „Nowa ekipa w mieście - soczyste burgery”, zarówno na terenie hoteli, jak i on-line. Jej częścią był m.in. konkurs gotowania na żywo przez blogerów, który odbył się w ibis Warszawa Reduta.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *