Orbis Gdynia zmienił się w Mercure

Zakończyły się już prace modernizacyjne i rebrandingowe w hotelu działającym dotychczas pod marką Orbis Gdynia. Doskonale zlokalizowany Mercure Gdynia Centrum oddaje do dyspozycji gości294 pokoje i 14 nowoczesnych sal konferencyjnych. Hotel wyróżnia się, nie tylko komfortowymi i oryginalnymi wnętrzami, ale również doskonałą lokalizacją – położony jest w samym centrum miasta, w odległości 100 m od miejskiej plaży. „Modernizacja kolejnego hotelu i włączenie go do sieci Mercure w Trójmieście w tak prestiżowej i dogodnej lokalizacji niewątpliwie umacnia pozycję marki na lokalnym i ogólnopolskim rynku usług hotelarskich – mówi Joanna Świerkosz, zastępca dyrektora sprzedaży, dystrybucji i marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – Marka Mercure to największa w Polsce sieć hoteli w kategorii klasy średniej. W tym momencie modernizację przechodzi jeszcze jeden hotel sieci na Wybrzeżu (hotel Posejdon w Gdańsku - przyp. Hotelarz), który dostępny dla gości będzie w następnym kwartale 2015 roku.” Hotel Mercure Gdynia Centrum oprócz 294 pokoi w różnym standardzie od apartamentów po pokoje rodzinne posiada również ogromną przestrzeń konferencyjną, w skład której wchodzi 14 nowoczesnych sal o łącznej powierzchni 1400 m2. Pozwala to zorganizować konferencje na 700, czy koktajle do 800 osób. Dzięki temu hotel jest świetną bazą noclegową dla tych, którzy przyjeżdżają na Wybrzeże w celach biznesowych, jak i w turystycznych.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *