Nowa strategia Qubus Hotel, pierwszym krokiem likwidacja hotelu w Wałbrzychu

Zarząd sieci Qubus Hotel w ramach nowej strategii na lata 2015-2020 podjął decyzję o zakończeniu z końcem marca tego roku działalności trzygwiazdkowego, 54 pokojowego hotelu w Wałbrzychu. Jako priorytet na następne pięć lat wymieniana jest koncentracja na obiektach o wysokim progu rentowności i rozwój marki Alto.
Fot. Qubus Hotel Wałbrzych
Qubus Wałbrzych rozpoczął działalność w 2003 roku, a ostatnie prace modernizacyjne miały tam miejsce przed trzema laty. Jak dowiedział się "Hotelarz" budynek z 1986 roku w którym dotychczas funkcjonował hotel jest własnością Qubus Hotel, ale nie zapały jeszcze decyzje ws. jego dalszego użytkowania. Spytaliśmy także o programy wsparcia zawodowego dla zwolnionych pracowników i otrzymaliśmy zapewnienie, iż "dołożono wszelkich starań, aby wesprzeć pracowników w tym trudnym dla nas wszystkich momencie, zapewniając im możliwie jak najbardziej komfortowe warunki." „Decyzja o zakończeniu naszej działalności w Wałbrzychu to wynik szczegółowej analizy mikroekonomicznej oraz weryfikacji wskaźników ekonomicznych hotelu w Wałbrzychu. To niełatwa decyzja ze względu na pracowników oraz duże grono naszych lojalnych gości, którzy cenili sobie jakość naszych standardów. Nadal jednak jakość jest wyznacznikiem naszych działań w pozostałych obiektach sieci Qubus Hotel” – powiedział Artur Hajduk, prezes zarządu sieci Qubus Hotel. Założeniem nowej strategii sieci na lata 2015-2020 jest z jednej strony koncentracja działań na obiektach Qubus Hotel o wysokim progu rentowności, a z drugiej na intensywnym rozwoju nowej marki – Alto. Jak pisaliśmy w lutym przy okazji otwarcia pierwszego hotelu tej marki, hotelu Alto w Żorach - sieć Qubus kilka najbliższych lat planuje poświęcić na przekonanie się, jak przyjęty model biznesowy sprawdza się w codziennym funkcjonowaniu.  Dalszą rozbudowę sieci hotelowej w ciągu kilku lat koncentrować ma zamiar na Śląsku. Sieć Qubus dysponuje łącznie ponad 1,4 tys. pokoi, co czyni ją ósmym graczem na polskim rynku hotelarskim, tak pod względem liczby pokoi, jak i obiektów.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *