Korzystają z kluczy, bo karty za drogie

ht_2010_08-4.jpgMimo deklaracji producentów i dystrybutorów zamków elektronicznych, że klucze wychodzą już z użycia, zdecydowana większość obiektów noclegowych cały czas z nich korzysta. Choć od czterech gwiazdek standardem stają się karty.


Z rozmów z dostawcami zamków na rynek hotelarski można by wnioskować, że obiekty korzystające z tradycyjnych kluczy są już na wymarciu, ba, hotele przechodzą już nawet z kart magnetycznych – najstarszej formy zamków elektronicznych – na chipowe, a wręcz zbliżeniowe. Być może tak jest, ale dotyczy to hoteli 4- i 5-gwiazdkowych. Jak wynika z sierpniowej sondy HOTELARZA, blisko 60 proc. obiektów noclegowych korzysta ze starych, dobrych kluczy.


Ale to prawda, że prawie 30 proc. naszych respondentów, głównie z obiektów o standardzie przynajmniej 3-gwiazdkowym, zadeklarowało, że przeszło już na karty magnetyczne. Z kart chipowych korzysta co 15 obiekt, a z najnowocześniejszego roz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *