HRS zwiększa zasięg dzięki zawarciu strategicznej umowy z Travelport

Firma Travelport, czołowy dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla światowej branży turystycznej, oraz HRS, globalny dostawca rozwiązań hotelowych, poinformowały o zawarciu wieloletniej globalnej umowy dystrybucyjnej. W ramach umowy do platformy Travelport Travel Commerce Platform zostanie dodana oferta nawet 70 tys. hoteli HRS, z których większość to hotele niezależne. Dzięki temu 67 tys. biur podróży korzystających z systemu Travelport będzie mieć dostęp do oferty prywatnych dostawców usług hotelowych. Oferta HRS będzie dostępna dla biur podróży korzystających z uslug Travelport jeszcze w tym roku, co wyeliminuje konieczność dokonywania czasochłonnych i mało wydajnych rezerwacji za pośrednictwem różnych kanałów. Ponadto umowa ta zapewnia biurom podróży korzystającym z systemu Travelport dostęp do programu HRS Business Tariff, w ramach którego 35 tys. hoteli na całym świecie oferuje firmom promocyjne ceny. - Platforma Travelport pozwala nam dotrzeć do nowych klientów na całym świecie, rozszerzając w ten sposób zasięg naszych globalnych partnerów hotelowych i zwiększając liczbę rezerwacji — powiedział Tobias Ragge, dyrektor generalny HRS. Zapewnia ona biurom podróży dostęp do większej liczby hoteli i pomaga w znalezieniu odpowiednich ofert — a wszystko to w ramach sprawnego procesu rezerwacji. Współpraca ta przynosi korzyści wszystkim stronom, a dla nas stanowi kluczowy kamień milowy w realizacji naszej strategii obejmującej wiele kanałów. - HRS to licząca się firma w branży dystrybucji usług hotelowych, zwłaszcza w Niemczech — powiedział Niklas Andréen, wiceprezes ds. globalnych usług hotelarskich i mediów cyfrowych w firmie Travelport. - Cieszymy się, że będziemy mogli dodać ich ofertę do naszej wiodącej w branży platformy i w ten sposób zapewnić biurom podróży i klientom korporacyjnym jeszcze większe możliwości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania tej współpracy, która stanowi część naszej długoterminowej strategii przekształcania branży turystycznej oraz rozszerzania naszej strategii Beyond Air w zakresie usług hotelowych i wynajmu samochodów, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju w segmencie usług hotelowych oraz podróży służbowych.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *