NAT kategoryzuje swoje obiekty

Nadwiślańska Agencja Turystyczna, należąca do Kompanii Węglowej, skategoryzowała swój ośrodek wypoczynkowy Jawor w Serbinowie koło Mielna na hotel 3-gwiazdkowy. Wkrótce hotelami mają też zostać sanatoria NAT w Kołobrzegu i Świnoujściu. Agencja remontuje też kolejny ośrodek w Krynicy Morskiej oraz pracuje nad serwisem z rezerwacjami online i programem lojalnościowym.



Położony 100 m od plaży Jawor dysponuje 231 miejscami noclegowymi w wyremontowanych pokojach, basenami krytym i zewnętrznym, jacuzzi, saunami, salą fitness, boiskami do piłki nożnej, siatkowej i badmintona oraz własną bazą zabiegową (m.in. inhalacje, ultradźwięki, kąpiele solankowe, borowinowe, magnetoterapia, krioterapia, nefrytowe łóżko masujące). – To pierwsza kategoryzacja w obiektach nadmorskich NAT, ale nie ostatnia – zapowiada Rafał Kincer, dyrektor ds. operacyjnych Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej. – Już w najbliższym czasie oczekujemy decyzji dotyczącej sanatorium Górnik w Kołobrzegu i przygotowujemy się do kategoryzacji sanatorium uzdrowiskowego Rybniczanka w Świnoujściu. Górnik oferuje 163 miejsca, a Rybniczanka 196 miejsc. W ramach Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej, która zarządza bazą turystyczną Kompanii Węglowej (największej spółki górniczej w Europie z 23 kopalniami), działa 18 ośrodków wypoczynkowych, sanatoriów oraz jeden oprócz Jawora hotel, 3-gwiazdkowy Ziemowit w Ustroniu.



Nowa strategia NAT zakłada stworzenie marki hotelowej opartej na skategoryzowanych obiektach oraz pozbywanie się nierentownych obiektów. Na sprzedaż w drodze przetargu wystawione zostały ośrodki wypoczynkowe Marcel w Dziwnówku za 2,2 mln zł, Skarbik w Karpaczu za 2,6 mln zł i Ryter w Wiśle za 2,4 mln zł. Natomiast jeszcze przed sezonem letnim Agencja chce zakończyć kolejny etap inwestycji w ośrodku wypoczynkowym Neptun w Krynicy Morskiej z ponad 450 miejscami. Ośrodek składa się z domków kempingowych i z czterech pawilonów wczasowych, z których dwa zostały poddane generalnemu remontowi w 2014 roku, a remont kolejnych dwóch jest na ukończeniu. W ramach inwestycji na terenie obiektu powstały salki zabaw dla dzieci i młodzieży, wielofunkcyjna sala konferencyjna oraz siłownia zewnętrzna. Agencja przygotowuje też korporacyjny serwis internetowy połączony z możliwością rezerwacji online. Trwają również prace nad stworzeniem systemu lojalnościowego, który powinien działać jeszcze w tym roku. Obiekty NAT znajdują się jeszcze m.in. w Jastarni, Dąbkach, Kątach Rybackich, Jarosławcu, Bukowinie Tatrzańskiej i Piwnicznej.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *