Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu w polskich Sheratonach…

ht_2010_10-58.jpgNatascha Mauthner objęła stanowisko regionalnej dyrektor ds. sprzedaży i marketingu sieci Starwood Hotels & Resorts na Polskę, w skład której wchodzą hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz The Westin Warsaw i Le Meridien Bristol.


Do jej kluczowych obowiązków będzie należała koordynacja działań sprzedażowo- marketingowych sześciu obiektów sieci w Polsce oraz stworzenie strategii zwiększającej udział sieci na rynku polskim. Natascha Mauthner ma ponad 16-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w 5-gwiazdkowych hotelach w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie, m.in. w hotelu Sheraton w Pekinie, czy Le Meridien Villon Resort & Convention Centre. Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z hotelarstwem. – Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu sieci Starwood w Polsce przede wszystkim ze względu na tak dynamiczne środowisko biznesowe. Moim osobistym celem jest dalsze zwiększanie udziału w rynku naszej sieci oraz wzrost międzynarodowego popytu na Polskę, jako atrakcyjnego miejsca do organizacji konferencji i spotkań – mówi Natascha Mauthner. Natascha Mauthner jest absolwentką Krems College of Tourism and Hospitality na kierunku turystyka oraz studiów MBA Uniwersytetu w Liverpoolu. Jest Austriaczką, mówi płynnie po niemiecku, angielsku, francusku i niderlandzku

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *