Główny trend – Medical SPA

Autor: Rafał Słowik
Autor jest konsultantem
inwestycji SPA Na polskim rynku hoteli SPA nie trudno zauważyć nowy, choć rozwijający się już od pewnego czasu, trend. Coraz więcej obiektów hotelowych poszukując swojego miejsca na rynku decyduje się na specjalizację w kierunku Medical SPA. Głównie dotyczy to obiektów, które w przeszłości były sanatoriami lub nowych inwestycji w miastach uzdrowiskowych.   Obiekty tego typu łączą w ofertę terapie leczniczo-rehabilitacyjne, profilaktyczne, dermatologii kosmetycznej z usługami SPA. Obecnie na polskim rynku sporo hoteli oferuje usługi Medical SPA. Rozwój tego segmentu rynku jest bardzo dynamiczny i wynika głównie z tego, iż rynek usług rehabilitacyjno-profilaktycznych zmienia się na naszych oczach. Dziś standardowe sanatorium uzdrowiskowe nie jest tak popularne jak jeszcze kilka lat temu. Właściciele tego typu obiektów mają coraz więcej problemów związanych z trudną sytuacją finansową Ministerstwa Zdrowia. Umowy z NFZ nie wystarczają na to, by przetrwać w trudnych warunkach rynkowych, nie mówiąc już o nowych inwestycjach gwarantujących zwiększanie poziomu usług. Właściciele hoteli szukają dziś nowych, autorskich rozwiązań w harmonii z klimatem i ideą SPA. Aby przyciągnąć jak największą liczbę klientów do tego typu obiektu należy zaproponować bogaty programu zabiegów i usług, które w połączeniu z relaksem SPA sprawią, iż każdy klient będzie nie tylko miło wspominał swój pobyt, ale również skorzysta ze skutecznych zabiegów medycznych. Oferta tego typu obiektów może być bardzo bogata. Przy wyborze programu należy jednak kierować się specjalizacją w obrębie wybranej grupy zabiegów i usług medycznych.  

Marka stworzona z lekarzami   Linia kosmetyków Kurland to jedna z najbardziej pożądanych marek światowego Wellness & SPA To preparaty opar [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.