Nowy Marketing Beauty – nowy wymiar konferencji

W dniach 28-29 maja w warszawskim hotelu Airport Okęcie odbyła się III Konferencja Klubu Biznesu Beauty Inspiration pod hasłem „Nowy Marketing Beauty”. W spotkaniu wzięło udział blisko 200 uczestników – właścicieli i managerów hoteli SPA i salonów urody z całej Polski, a także dystrybutorzy i producenci topowych marek produktów dla profesjonalistów.

Spotkanie poświęcone było tematyce pozyskiwania klienta i związanym z tym najnowszym rozwiązaniom marketingowym. Pierwszego dnia wykłady poprowadzili m.in. Izabela Makosz – właścicielka sieci salonów Time For Wax i telewizji internetowej Time For Business TV; Marta Fiłoń – trener biznesu spa&beauty; Kalina Ben Sira – właścicielka Klinik la Perla czy Szymon Lisowski – specjalista marketingu z firmy Socjomania. Gościem specjalnym tegorocznej konferencji był Tomasz Kammel, który poprowadził wykład poświęcony komunikacji i sposobom budowania pozycji eksperta. Drugiego dnia managerowie i właściciele obiektów beauty spotkali się na zamkniętym, bardziej kameralnym spotkaniu. Dyskusja toczyła się pod hasłem „Marketing beauty, czyli co działa w dzisiejszej komunikacji z klientem”. Moderatorem dyskusji był Mariusz Nieścior, redaktor naczelny „Beauty Inspiration”, pomysłodawca i twórca idei Konferencji Klubu Biznesu Beauty

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *