Wielkie atrakcje dla małych gości

Pojawiają się wszędzie – na lotniskach, w restauracjach, urzędach, bankach. W hotelu są już właściwie coraz częściej czymś najzupełniej oczywistym. Mowa o kącikach dla dzieci.



Wykładzina lub pianka zapobiegająca urazom, plastikowe zabawki i meble, przyjazna, kolorowa przestrzeń. Czy tyle wystarczy? – To zaledwie podstawa – wyjaśnia Violetta Hamerska, pomysłodawczyni i przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie. – Dobrze zaprojektowana przestrzeń dla dzieci jest bezpieczna, estetyczna i ciekawa. Stymuluje różne zmysły, daje pole dla wyobraźni, rozwija kreatywność, ale także czegoś konkretnego uczy, np. rysunku czy dodawania. Jeśli wziąć to wszystko pod uwagę, okaże się, że stworzenie miejsca dla dzieci wcale nie jest dziecinnie proste. Ale na pewno warto, rodziny coraz częściej szukają miejsc, w których dzieci nie będą tylko „dostawianym łóżkiem”, ale prawdziwymi VIP-ami. A jednym z bardziej oczywistych udogodnień dla najmłodszych są właśnie sale zabaw czy zajęcia z animatorami. Z tym wyzwaniem można radzić sobie na wiele sposobów. I budżet nie jest tu jedynym kryterium. – Wiele zależy od charakteru miejsca – wskazuje Violetta Hamerska. – Inne rozwiązania może zaproponować pensjonat w górach, wykorzystujący lokalne klimaty, inne duży kompleks hotelowy nad morzem. Nie ma jednej sprawdzonej recepty, ale jest wiele dobrych pomysłów i można wziąć je pod uwagę, a następnie dodać coś oryginalnego od siebie. Wspomnianych dobrych pomysłów nie trzeba już szukać daleko. W Polsce bez problemu znajdziemy placówki, które oferują przestrzeń do udanej zabawy.

Z podziałem na strefy

4-gwiazdkowy hotel Warszawianka to obiekt położony nad Zalewem Zegrzyńskim, ok. 40 minut drogi samochodem od centrum Warszawy. To położenie pozwala z jednej strony przyciągnąć osoby spragnione dłuższego relaksu nad popularnym na Mazowszu akwenem, z drugiej umożliwia obsługę gości ze stolicy wybierających się tu na krótkie, np. weekendowe pobyty. Widać to chociażby właśnie w ofercie dla najmłodszych. Hotel przygotował tzw. Kiddos Camps. Oferta kierowana jest do rodziców, którzy mogą po pracy odbierać dzieci, by nocowały w domu, a także do tych, którzy z maluchami przyjeżdżają tu na dłuższy pobyt. Przez kilka [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *