Dlaczego hotel kończy współpracę z dostawcą

ht_2010_11-83.jpgSpadek jakości usług lub produktów i wzrost kosztów zakupu wskutek podniesienia cen – to najczęstsze powody zakończenia współpracy między hotelem a dostawcą, jak wynika z listopadowej sondy HOTELARZA.


Współpraca hoteli z dostawcami to temat rzeka. Hotel ze względu na przeróżną liczbę usług jakie świadczy, współpracuje z niezliczoną ilością dostawców produktów i usług, poczynając od wyposażenie, w meble i urządzenia poprzez artykuły spożywcze do gastronomii po papier i długopisy do sal konferencyjnych. Z wypowiedzi hotelarzy można wnioskować, że zazwyczaj układa się ona dobrze, ale nie za [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *