Revenue Management –maksymalizacja przychodów

Czterdziestu uczestników z hoteli sieciowych i niezależnych obiektów wzięło udział w szkoleniu Akademii Hotelarza „Revenue Management – maksymalizacja przychodów w Twoim hotelu”, które obyło się 18 listopada w Polskim Centrum Kompetencji i Edukacji przy ulicy Kopernika w Warszawie.


Podczas szkolenia Marta Hancock, revenue manager w sieci PUHIT SA, a wcześniej m.in. w Louvre Hotels, w czterech sesjach przedstawiła podstawy Revenue Management, zasady skutecznego e-Commerce, zasady ustalania najlepszej ceny dnia - Best Available Rate i budżetowania oraz RM w praktyce.



Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się jak dzięki RM osiągnąć wzrost przychodów bez podwyższania cen i zoptymalizować efektywność hotelu. Poznali też cały proces Revenue Management, który zaczyna się od zebrania danych z różnych źródeł, poprzez ich analizę, prognozowanie, zarządzanie dostępnością pokoi, po ustalenie właściwej ceny i wybranie odpowiednich kanałów dystrybucji  oraz przygotowanie raportów. W ramach podstaw RM omówione zostały również zasady segmentacji rynku według celów podróży  i liczby gości.

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

2 komentarze do “Revenue Management –maksymalizacja przychodów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *