Regionalne produkty w hotelowych SPA

Autor: Anita Bajdalska
„Wyróżnij się albo zgiń” – ta marketingowa zasada obowiązuje również obiekty hotelowe. W coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu rynkowym muszą one szukać sposobu, aby stworzyć nietuzinkową ofertę pozwalającą im na zaistnienie w umysłach i sercach gości. Hotelowe SPA również biorą w tym procesie udział, a jednym z takich sposobów jest przygotowanie oferty zabiegów, które bazują na produktach regionalnych. Takie zadanie wymaga sporej wiedzy i kompetencji, więc może być realizowane tylko przez kosmetologów oraz terapeutów SPA. Nieważne, gdzie zlokalizowany jest hotel, zawsze aby osiągnąć satysfakcjonujący wynik obłożenia, a w efekcie finansowy, hotelarz musi poszukiwać nowatorskich produktów i usług, które zapewnią mu zdobycie dobrej pozycji na rynku. Wyróżnić się można na wiele sposobów, choćby inwestując w szkolenia personelu, dzięki czemu zapewni on najlepszą obsługę gościa, można odnowić wnętrza hotelu, czy usprawnić kanały dystrybucji, ale można też zaoferować nowy produkt lub usługę, która będzie produktem flagowym obiektu. Jednak zdaje sobie z tego sprawę wielu hotelarzy, więc wyścig na innowacyjność w branży trwa cały czas. Dlatego trzeba włożyć wiele pracy w przygotowanie swojej „wizytówki” hotelowego SPA. Jednym ze sposobów jest sięgnięcie do oryginalnej, tradycji regionu, w którym znajduje się hotel i na tej podstawie stworzenie nowego produktu, wyróżniającego hotel na rynku. Na pewno nikt w innym regionie nie będzie w stanie zaproponować tego samego, bo musi się odwołać do innych tradycji. Regionalne menu w gastronomii. I w SPA W Polsce mamy ogromne bogactwa przyrody, które stanowi inspirację do tworzenia takiej oferty. Stosunkowo czyste, pozbawione przemysłu regiony turystyczne, w których budowane są obiekty wypoczynkowe, pozwalają na pełne wykorzystanie dóbr natury przy konstruowaniu oferty. Często jest to już wykorzystywane w ofercie kulinarnej. Coraz więcej jest hoteli, które posiadają własne ogrody, gdzie sadzone są warzywa i zioła, wykorzystywane potem przez hotelowych kucharzy, albo własne pasieki, z których zbiera się miód na śniadania. Są hotele z własnymi winnicami, z których potem pow [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *