Reklama w mediach

Prasa

Pierwsza zasada reklamowania się w prasie, o której zapominają reklamodawcy, brzmi: Jeśli nie obsługuje Cię dom mediowy, czytaj tytuł, w którym chcesz się reklamować! Zorientujesz się, czy warto wydać pieniądze w danym czasopiśmie. Będziesz mógł dokładnie wiedzieć, w którym dziale i na której stronie należy umieścić reklamę, by była ona najskuteczniejsza. Badania czytelnictwa (istotny jest tu przede wszystkim profil czytelnika, nie ich liczba) oraz nakład czasopisma to dodatkowe niezmiernie ważne czynniki.

Jeśli chodzi o treść reklam: często jedno zdjęcie jest więcej warte niż tysiąc słów. Najważniejsze są: logo hotelu (pensjonatu), zdjęcie (obiektu, wnętrza) i koniecznie chwytliwe hasło, np. „Standard trzech gwiazdek w cenie dwóch”.


Radio

Radio lokalne to doskonałe medium, by sprzedawać promocje, bankiety, wesela itp. Należy współpracować z radiowcami. Podpowiedzą, o jakiej porze słuchają radia osoby będące naszą grupą docelową.


Internet

To bardzo tanie i jednocześnie dość skuteczne medium. Podstawowym narzędziem promocji hotelu jest strona internetowa. Jeśli jakiś obiekt, nawet bardzo mały, jej nie ma, to powinien natychmiast ją stworzyć (najlepiej przy po [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *