Talent i ciężka praca

Celem promocji i marketingu hotelu jest zapewnienie mu trwałej obecności w świadomości ludzi oraz podtrzymywanie jej. Przemyślany i należycie zrealizowany plan marketingowy wydatnie wspomoże wysiłki architektów, dekoratorów wnętrz i działu sprzedaży w przyciągnięciu  do hotelu gości i jego pozycjonowaniu. Koszty nie muszą być wysokie.  Problem z promocją nie polega na finansowaniu, ale na znalezieniu  odpowiednich ludzi, którzy będą za nią odpowiadać.


Dobry przykład Hotel Jan III Sobieski

Czterogwiazdkowy Hotel Jan III Sobieski jest największym spośród stołecznych hoteli, którymnie  należy do żadnej światowej sieci hotelowej. Pomimo tego od 13 lat dobrze radzi sobie na bardz  trudnym i konkurencyjnym rynku warszawskim. I choć dyrekcja obiektu zaznacza, że od 1992 r. (wówczas hotel został otwarty) do dziś wiele się zmieniło, frekwencji mógłby Sobieskiemu pozazdrościć niejeden hotel sieciowy.
    Podstawą sukcesu wszelkich działań sprzedażowych oraz tych, które sprzedaż wspierają, na przykład promocyjnych, jest zarządzanie – mów  Czesław Kisza, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Hotelu Jan III Sobieski. Bez dobrej organizacji nawet najbardziej genialne pomysły zostaną zmarnowane. Wiadomo przecież, jakimi narzędziami dysponują hotele sieciowe. Ich budżety promocyjne są nieporównanie większe. Pojedynczy hotel musi znaleźć rozwiązanie nieangażując  wysokich środków finansowych. Musi mieć dobre pomysły.
    Pod koniec 1997 r. Kazimierz Kowalski, dyrektor Hotelu Jan III Sobieski, zainicjował powstanie polskiej grupy hotelowej pod nazwą Polish Prestige Hotels, która w założeniu miała być odpowiedzią na przewagę konkurencyjną zachodnich sieci hotelowych. Dziś Polish Prestige Hotels & Resorts zrzesza 34 spośród najlepszych polski [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *