Sztuka konstruowania zabiegów autorskich w SPA

Autor: Anita Bajdalska
Zaprojektowanie zabiegu autorskiego jest wyzwaniem dla całego zespołu SPA. Manager SPA może proces zainicjować, jednak to nie jest wyłącznie zadanie dla niego, bo aby był to wartościowy zabieg, nie może być wynikiem pracy wyłącznie jednej osoby. A jest to naprawdę inspirujące wyzwanie, które daje wiele satysfakcji i gościom hotelowego SPA, i zespołowi, który go zaprojektował, i budżetowi. Na naszym rynku kosmetyki profesjonalnej mamy już wiele renomowanych międzynarodowych marek. Skończyły się czasy, kiedy polskie kosmetyczki musiały przewozić ich produkty w walizkach z Niemiec, bo w Polsce nie były one osiągalne. Dzisiaj świat kosmetyki profesjonalnej wygląda bardzo podobnie na całym świecie. Dzięki temu mamy też w zasięgu ręki dobre i cenione za swoje walory doskonałe zabiegi. Możemy wybierać i przebierać, a walka konkurencyjna pomiędzy firmami dystrybucyjnymi sprzyja hotelowym SPA w negocjowaniu bardzo dobrych warunków współpracy. W związku z tym można oferować gościom zabiegi dostępne w wielu zagranicznych hotelach SPA czy też w wielkich metropoliach. Ale ta zaleta jest też jednak jednocześnie ich wadą – są dostępne w wielu miejscach, mają powtarzalną ofertę i nie dają nikomu wyłączności na nie. Burza mózgów nad zabiegiem Inaczej sprawa wygląda z zabiegami autorskimi, które zaprojektowane przez zespół terapeutów SPA są jedyne, niepowtarzalne i sprawiają, że hotel SPA może wyróżnić się nimi na lokalnym, a nawet ogólnokrajowym rynku. Ale proces przygotowania takiego zabiegu nie jest krótki, bo wymaga dokładnego i bardzo skrupulatnego przygotowania wszystkich działań. Jak zawsze najważniejszy jest zamysł i dobór odpowiednich osób do wykonania tego zadania. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest zrobienie burzy mózgów w całym zespole terapeutów. Zaufanie, jakim zostanie obdarzony zespół przy takim projekcie, powinno zaowocować bardzo dużym zaangażowaniem w projektowanie zabiegu autorskiego i ogromnym błędem jest wyłączanie z tego zadania naszych współpracowników. W pierwszym etapie należy zastanowić się, jaki rodzaj zabiegu chcemy zaprojektować, bo to będzie determinowało dobór współpracowników. Czy ma to być zabieg kosmetyczny oparty na walorach regionu, czy też, z uwagi na duże umiejętności [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Sztuka konstruowania zabiegów autorskich w SPA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *