Wirtualna wycieczka

Autor: Michał Kaźmierczak
W branży hotelarskiej wizualna prezentacja obiektu odgrywa niezwykle istotną rolę. Strona www nie pełni już tylko funkcji nośnika danych kontaktowych i formularza rezerwacji, ale przekazuje indywidualny charakter obiektu i wnętrz, jego niepowtarzalny klimat. Jak pokazać obiekt dokładniej, atrakcyjniej i pełniej, podnosząc jednocześnie poziom zaufania?
Wykreowanie indywidualnego stylu, wymaga odpowiednich inwestycji w wystrój, część SPA czy też konferencyjno-biznesowe. Dodatkową inwestycją na ogół nie budzącą większego sprzeciwu jest strona internetowa – intuicyjna w obsłudze, schludna i po prostu ładna. Na koniec, do modułu galerii dodajemy kilka – kilkanaście fotografii „cykniętych” w i dookoła obiektu. Pokazujemy na ogół miejsca strategiczne, wyróżniające, czyli te, w które w pierwszym etapie zainwestowaliśmy najwięcej. Jednak czy to wystarczy?
Klient wybiera patrząc Klient wybierający obiekt, czy to w celu biznesowo-konferencyjnym czy turystycznorodzinnym wybiera patrząc. A patrząc, nieustannie ocenia: jakość informacji, sposób i atrakcyjność jej podania, standard obiektu, położenie. Łazienka – czysta? Jak wygląda restauracja? Jak duży jest telewizor? Zwykłe „cyknięte” zdjęcia mogą nie spełnić tej funkcji. Z drugiej strony, zdjęcia profesjonalne, jakkolwiek z całą pewnością atrakcyjne i przyciągające wzrok, mają w sobie coś z fałszu fotografii reklamowej. Świetnie spełnią swoją rolę w folderze reklamowym czy też do ogólnego zaprezentowania obiektu, nie do końca jednak pokażą całościowo wszystkie jego zalety. Rozwiązaniem tego problemu jest interaktywna i multimedialna wizualizacja fotograficzna – zwana potocznie wirtualną wycieczką.
Hybryda filmu i zdjęć
Wirtualne wycieczki bazują na fotografii panoramicznej, czyli dziedzinie fotografii polegającej na łączeniu ze sobą od kilku do nawet kilkunastu tysięcy ujęć, w jedno, pojedyncze zdjęcie. Celem tego zabiegu jest zwiększenie rozdzielczości zdjęcia, a przez to uzyskanie możliwości wydruku wielkoformatowego w wysokiej jakości lub, jak w prz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *