Qubus Hotel chce się rozwijać poprzez franczyzę

Zarządzająca 13 obiektami sieć Qubus Hotels poszerza swoją ofertę współpracy o model oparty o umowę franczyzy. Celuje w hotele w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. - Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na opracowanie strategii efektywnego zarządzania hotelami. Dzięki sprawdzonym centralnym standardom jesteśmy dobrze przygotowani na przyjęcie kolejnych obiektów do naszej sieci - wyjaśnia Agnieszka Bucka, dyrektor regionalną Qubus Hotel. Sieć chce zaoferować partnerom swoje zdobyte przez niemal 20 lat "know how", wspólną strategię sprzedażową i obecność w kanałach prowizyjnych, oraz bezprowizyjnych. Partnerzy będą mogli również np. korzystać z rozwiązań IT sieci Qubus. Ważnym elementem strategii franczyzowej jest również włączenie nowych partnerów w system dostaw usług i mediów dla hoteli. Dzięki skali sieci Qubus może negocjować z dostawcami stawki nieosiągalne dla niezależnych hoteli. To właśnie zdaniem Agnieszki Buckiej olbrzymia zaleta przyłączenia się do naszej sieci. Nie zapominamy o kwestiach marketingowych i PR, dzięki którym budujemy rozpoznawalną markę. Służymy pomocą również jeśli chodzi o obsługę księgową, prawną oraz przygotowywanie analiz - dodaje Bucka. Swoją ofertę Qubus adresuje przede wszystkim do właścicieli obiektów 3i 4 gwiazdkowych, które posiadają przynajmniej 50 pokoi oraz znajdują się w dużych miastach lub znanych ośrodkach wypoczynkowych.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *