Pierwsze półrocze Focus Hotels

Sześć hoteli sieci Focus Hotels w pierwszym półroczu zanotowało przychody netto ze sprzedaży w wysokości 13,6 mln zł, o 1,7 mln zł większe niż w tym samym okresie 2014 roku.

Obłożenie hoteli wzrosło o 1,5 pkt. do 58.2 proc., średnia cena o 6,6 zł do 151,9 zł, a RevPAR o 6 zł do 88,5 zł. Na wzrost przychodów wpływ miał przede wszystkim pełny okres działalności obiektu w Inowrocławiu (w analogicznym okresie 2014 roku działał przez dwa miesiące). Ponadto wzrost przychodów wypracowały hotele w Chorzowie (były wyższe niż rok wcześniej o blisko 31 proc.), Łodzi i Bydgoszczy (w obydwu ponad 14 proc) oraz w Szczecinie (11 proc.). Jedyny spadek odnotowano w gdańskim Focusie (o ponad 16 proc.), gdyż w ubiegłym roku w tym okresie miały jednorazowy kontrakt, który wygenerował prawie 800 tys. zł przychodu netto. Wynik operacyjny hoteli wyniósł w I półroczu 2015 roku 2,7 mln zł, wobec 1,9 mln zł w 2014 roku.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *