Hotele Focus promują swój nowy koncept

Focus Pizza – nowy koncept gastronomiczny, który wystartował w Szczecinie oraz Gdańsku, rozpoczął promocję swoich produktów w oryginalny sposób. Firma wykorzystała drona z podwieszoną reklamą graficzną, który wykonywał efektowne przeloty przy szczecińskich biurowcach położonych obok Bramy Portowej. „Nowe ciasto leci w miasto” to hasło reklamowe przyświecające kampanii promocyjnej nowego konceptu gastronomicznego Focus Pizza, oferującego pizzę w dostawie w centrum Gdańska oraz Szczecina. Promocja oferty odbyła się za pomocą latającego drona, który poruszał się wokół budynków biurowych położonych przy Bramie Portowej w Szczecinie. Unosił on specjalny plakat reklamowy promujący nowego dostawcę – widoczny zarówno dla osób pracujących w biurowcach, jak i okolicznych przechodniów. Wydarzenie było wspierane akcją rozdawania ulotek, zawierających szczegółowe menu oraz dane kontaktowe do pizzerii. Docelowo sieć Focus Pizza chciałaby dostarczać swoje produkty za pomocą specjalnie przystosowanej floty dronów. Focus Pizza to nowy dostawca, który w swojej ofercie posiada 16 bazowych rodzajów pizzy – od klasycznej Pepperoni po wielkomiejski NY Burger.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Hotele Focus promują swój nowy koncept

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *