Lobby inne niż wszystkie

Autor: Agata Abramczuk
Hotele – usytuowane w największych miastach, jak i w odległych zakątkach, tworzone z myślą o wygodzie współczesnych podróżujących, niejednokrotnie zachwycają swoim wnętrzem. Od samego wejścia. Futurystyczna forma od początku rzuca się w oczy. Przejścia między ladą recepcji i ścianami są niewidoczne, co stanowi piękny efekt wizualny. Hotel SOF Park Inn Hotel w Krakowie. Fotografia wykonana przez fotografa: Jakub Kaczmarczyk, Ovotz design Lab, www.ovotz.pl.

Wśród hotelowych wnętrz znaleźć można pełną skalę rozwiązań stylistycznych – od nowoczesnych i awangardowych po nawiązania barokowe. Jak znaleźć złoty środek, żeby stworzyć coś niepowatrzalnego, co pozostaje w pamięci i budzi pozytywne uczucia, a jednocześnie funkcjonalnego, co spełniałać będzie swoją podstawową funkcję – przyjaznego otoczenia, w którym gość sprawnie i szybko może się odnaleźć? Przede wszytkim należy pamiętać w jakim celu, w jakim miejscu i dla kogo tworzymy nasz hotel. Jaka będzie główna grupa docelowa gości, korzystających z naszego obiektu – młodzi ludzie podrózujący służbowo, czy rodziny w dziećmi; biznesmeni szukający miejsca nie tylko do odpoczynku, ale też do prowadzenia swoich interesów, czy zorganizowane wycieczki turystów, korzystające z okolicznych atrakcji itd.
Przyjazna recepcja... Sukces hotelu zaczyna sie od zaprojektowania strefy wejściowej, w której gość od razu powinien poczuć się jak w innym świecie, zapominając o swoich problemach i oddając się atmosferze pełnego relaksu. Cała sztuka polega na tym, żeby wiedzieć, czym chcemy zachwycić przybysza.
Estetyka recepcji jest wyrażona przez efektowne oświetlenie trzech prostopadłościanów, które przykuwają uwagę już od wejscia do hotelu. Dobrze dobrane światło nad nimi potęguje wrażenie stacji kosmicznej. Hotel Tryp Berlin Z wnętrz wejściowych powoli znikają „lady” recepcyjne, zastępowane przez gustown [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *